loading...
اس ام اس جدید_اس ام اس عاشقانه
hamid بازدید : 3 یکشنبه 06 بهمن 1392 نظرات (0)

 

وقتی به تو فکر می کنم
جاده می آید…
وقتی در جاده می روم تو همراهم نیستی…
تو و جاده در تنهایی من همدستید…

.

به سلامتی همه کسایی که یه روز حلقه خریدن برای تعهد.. ولی حلقشون موند وآدمش نموند

.

این پیام از طرف اونی که تنهاس، تنها اومده ،تنها میره، تنهاش میزارن، تنها نمزاره…فقط هم یه آرزو ،که تو تنهاش نزاری.

.

دیگر از تنهایی گلایه نمی کنم. چون که خدایی دارم ، دوستانی دارم و خانواده ای دارم که سگ محبتشان می ارزد به محبت ” یک شخص خاص “…!!

.

خدایــــــــا دردها از آن بالا کوچک دیده می شوند …..!
بیا مسائل را رو در رو حل کنیم….

.

رفــته ای ؟
بـه دَرکــ !
هنــوز هـــمـ بهـــتریـ ـن هـا وجــ ـود دارنــ ـد
دنــبال کســ ـی خواهــ ــمـ رفــ ـت کـ ـه مــرا
بـ ـه خاطــ ـر خــودم بـ ـخواهـ ـد
نـ ـه زاپـ ـاســی برای بازیــ ـچــ ـ ـه بودن

.

وقتی به تو فکر می کنم
جاده می آید…
وقتی در جاده می روم تو همراهم نیستی…
تو و جاده در تنهایی من همدستید…

.

به سلامتی همه کسایی که یه روز حلقه خریدن برای تعهد.. ولی حلقشون موند وآدمش نموند

.

این پیام از طرف اونی که تنهاس، تنها اومده ،تنها میره، تنهاش میزارن، تنها نمزاره…فقط هم یه آرزو ،که تو تنهاش نزاری.

.

دیگر از تنهایی گلایه نمی کنم. چون که خدایی دارم ، دوستانی دارم و خانواده ای دارم که سگ محبتشان می ارزد به محبت ” یک شخص خاص “…!!

.

خدایــــــــا دردها از آن بالا کوچک دیده می شوند …..!
بیا مسائل را رو در رو حل کنیم….

.

رفــته ای ؟
بـه دَرکــ !
هنــوز هـــمـ بهـــتریـ ـن هـا وجــ ـود دارنــ ـد
دنــبال کســ ـی خواهــ ــمـ رفــ ـت کـ ـه مــرا
بـ ـه خاطــ ـر خــودم بـ ـخواهـ ـد
نـ ـه زاپـ ـاســی برای بازیــ ـچــ ـ ـه بودن

.

اس ام اس دلتنگی و تنهایی

.

این دور روزگار بی وفاست ، تو گوش کن چیزی نپرس ، حتما جوابت چیزی جدا از اینهاست .

.

سکوت میکنم،
نه اینکه دردى نیست…
نه…
گلویى نمانده براى فریاد…

.

خدایا …
دلم خیلی گرفته امشب پای دل من بشین …
سیگار از من بارون از تو نظرت چیه؟

.

من تنهاترینم، نه بخاطر اینکه تو با من نیستی ، بلکه بخاطر اینکه لیاقت با تو بودن را نداشتم.

.

فقـط چـند قـدم مانـده بـود برسـم بـه \\”تــو\\” اگر ایـن خواب لعنتـی ، دیشـب ادامـه داشـت !

.

تســــبــیح میشوم زیر انگشــــتانت
دانـــه دانــــه میـــرانـــی ام
تا خــــودت را بالا ببـــــری . . .

.

ساده باشم یا نه ..
وقتی یادم تنهاست ! بی تو بودن دشوار ..
با تو بودن رویاست .

.

آدمک مرگ همین جاست بخند
آدمک آخر دنیاست بخند
دست خطی که تو را عاشق کرد
شوخی کاغذی ماست بخند
آدمک خر نشوی گریه کنی
کل دنیا سراب است بخند
آن کسی که خدایش خواندی
به خدا مثل تو تنهاست بخند!

.

سخت ترین فعلی که برایت به سادگی صـــــــرف کردم…
عمـــــــــــرم بود …

.

زندگی چقدر تلخ است وقتی
تنهاییت سالها از تو بزرگتر باشد!!!

.

من داشتم زندگیم رو میکردم ولی
از وقتی احساس باهم بودن رو با تو تجربه کردم
تو رفتی و
من ماندم با حس بی تو بودن که هر لحظه در درونم شهله ور میشود
چه سوزان است تنهایییی….

.

همیشه از فاصلها گلایه داشتیم ولی شاید یادمان رفته که دردفتر مشق خود باری فهم کلمات کمی فاصله لازم بود

.

دل شکسته ام…!
همچون مادرى که، لباسهاى ورزشى بچه اش، بوى سیگار میدهد!

.

اس ام اس دلتنگی و تنهایی

.

مهمترین وظیفه فلسفه این است که بگوید چرا نباید خودکشی کرد!!!

.

دفن میکنی مرا زیر بهمن سرد احساساتت…
لحظه ای ک برای دیگری آب میشود دلت…!

.

به دلم میگویم:
آن یوسفی که برگشت به کنعانش،
استثنابود!
توغمت رابخور…

.

من هیچیم نیست، حالم خوبه، گول این اشکها رو نباید خورد، میدونی که واسم مهم نیستی، اینا از شادی ان که داری میری از پیشم، بیا اینم عکسات و خاطراتت…
بی معرفت تو همه ی دنیای من بودی….

.

یک ساعت که آفتاب بتابد ؛ خاطره آن همه شبهای بارانی از یاد میرود ؛ این است حکایت آدمها ؛ فراموشی…

.

هیچ دلی بی بهانه نمیگرید. نمیدانم بهانه ها دلگیرند یا دلها بهانه گیر!!!

.

شاید دوری بهانه خوبی برای بیخبری باشد ، اما دلیلی برای فراموشی نیست.

.

ســـــــــــــــــاکت که می مانی…
میگذارند به حساب جواب نداشتنت!
عـــــــــــــــــــمراً … بفهمند داری جان میکنی تا حرمــــــــــــــــــــــــــــــتهـا را نگه داری…

.

میدونی مترسک به کلاغ چی گفت؟
گفت هر چقدر دوست داری نوکم بزن اما تنهام نزار.

.

دلم برای کسی تنگ است که امد……….نماند……….و رفت و پایان داد به هرچی داشتم…………

.

اشک هایم که سرازیر میشوند دیری نمی پاید که قندیل میبندد…عجب سرد است هوای نبودنت

.

خودکشی فیزیکی چه حاصل؟!…
من روحم را بخاطر تو کشتم…

.

“بیا دوست معمولی باشیم”
ترجمه: خـــــداحـــــا فــــــظ

.

اس ام اس دلتنگی و تنهایی

.

تفاوت را ببین..!
تو از کنار من بی تفاوت عبور میکنی…
و من وقتی رد پایت را می بینم…
بغض می کنم…!

.

حرفی نیست…
خودم سکوتت را معنی می کنم!
کاش می فهمیدی،
گــــــــــاهی….
همین نگــــاه ســـــــــــــــــــردت…
روی زمستان را هم کم می کنـــــــــد

.

چرا غم ها نمیدانند
شهرم
غمگین
غمگین ترین
من
که
بیا ای دوست با من باش
که من تنهاترین تنهای این شهرم

.

می روم…به کجا؟
نمی دانم ….حس بدی ست… بی مقصدی!
کاش نه باران بند می آمد… نه خیابان به انتها می رسید….

.

دلم یک دنیا تنهایی میخواهد
با یه عالمه تو
و تمام گوشه کنارهای اغوشت

.

تنهایی یعنی سیر ترشی ات رو بخور……!
بوسه ای در کار نیست…..

.

ســــخــــتــه حرفــــــــم….
رســـــیده وقـــــــت رفــــتـــن ….
هـــــرچند مـــــــن از دلـــــت خیــــــلــــی وقــــته رفـــتم…

.

این روز ها دلم میخواهد خرمایی بخورم و فاتحه ایی بخوانم برای روحم… شادیش ارزانی آنهایی که رفتنش را لحظه شماری میکردند…

.

وقتی گریه میکنی “زیباتر” می‌شوی
اما بخند
من به همان زیبا که “تر” نیست ، قانعم . . .

.

از الفبای عشق فقط “جیم” را یاد گرفتی..

.

این دنیا عشق هم دارد؟ 
نمی بینی نام مجنون را بیدی گذاشته اند که سر هر خیابان با باد هر هوسی میلرزد.

.

حالم گرفته از این شهر…
که آدم هایش همچون هوایش ناپایدارند!
گاه آنقدرپاک که باورت نمی شود!
گاه چنان بیمعرفت که نفست میگیرد…

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
اس ام اس جدید و انواع اس ام اس های روز و اس ام اس های خنده دار
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    دوست دارید چه چیزایی واسه دانلود بزارم؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 216
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 201
  • بازدید امروز : 20
  • باردید دیروز : 221
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 243
  • بازدید ماه : 438
  • بازدید سال : 467
  • بازدید کلی : 3,973