loading...
اس ام اس جدید_اس ام اس عاشقانه
hamid بازدید : 7 یکشنبه 06 بهمن 1392 نظرات (0)

اس ام اس دلتنگی و تنهایی

.

باز دل دیوانه شکست ، باز صدای قلب من در آمد و پرم شکست
بگزار رها شوم از این شب هایی که هر دقیقه اش ترس و سیاهی. . .
نرو / نرو

.

سرم را شاید بتوانند دیگران گرم کنند اما وقتى تو نیستى،هیچکس نیست دلم را گرم کند!

.

تنهایی آدمها به عمق یک دریاست ولی برای پر کردنش یک لیوان محبت کافی است.

.

خدایا میشود این انسانهای ذهن بسته را به بهشت ببری؟ می خواهم قدری در زمین زندگی کنم…

.

انگشتت فقط جای یک حلقه دارد ، دلت را ، دست به دست می کنی برای چه …

.

زندگی، من می روم آخر تو بمان با مترسک های دست خویش برقصان هر وقت ببر هر جا و بزن بر سنگ وجدانت آرام
تنها \\”آدمند\\” آنها…

\"اس

اس ام اس دلتنگی و تنهایی

.

باز دل دیوانه شکست ، باز صدای قلب من در آمد و پرم شکست
بگزار رها شوم از این شب هایی که هر دقیقه اش ترس و سیاهی. . .
نرو / نرو

.

سرم را شاید بتوانند دیگران گرم کنند اما وقتى تو نیستى،هیچکس نیست دلم را گرم کند!

.

تنهایی آدمها به عمق یک دریاست ولی برای پر کردنش یک لیوان محبت کافی است.

.

خدایا میشود این انسانهای ذهن بسته را به بهشت ببری؟ می خواهم قدری در زمین زندگی کنم…

.

انگشتت فقط جای یک حلقه دارد ، دلت را ، دست به دست می کنی برای چه …

.

زندگی، من می روم آخر تو بمان با مترسک های دست خویش برقصان هر وقت ببر هر جا و بزن بر سنگ وجدانت آرام
تنها \\”آدمند\\” آنها…

.

اس ام اس دلتنگی و تنهایی

.

قصه من و تو یه قصه محال و نشدنی و دور از ذهنه
پس هر چه زودتر خودت را از خاطرات من بیرون بکش \":(\"

.

سر به گوش من بگذار و آرام بگو :دوستت دارم !! از چه میترسی؟ فردا دوباره میتوانی انکار کنی……

.

خوشبختی هایم را با عجله در سرنوشتم نوشته بودند
بدخط بود…روزگار نتوانست آنها را بخواند

.

دیکه بین من و تو نه نفرتی هست نه عشقی . قرارمون باشه یه روزی یه جای اتفاقی

.

آنچه نادیدنی بود از مردم دنیا دیدم باورم گشت آرامش نابینا از چیست!!

.

به حرمت خاطرمون به دوری فاصلمون به پاکی رابطمون
دلتنگتم ای مهربون…

.

زیر باران گریه می کردم آرام و بیصدا تو چتر را بالای سرم گرفتی اما همچنان گونه های من خیس از گریه ماند …!
و تو هرگز نفهمیدی که چتر باید بالای دلم باشد نه روی سرم …

.

صدای شکستن فلبم را نشنیدی چون غرورت بیداد میکرد
اشک هایم را ندیدی ، چون محو تماشای باران بودی
ولی امیدوارم آنقدر در آینه مجذوب نشده باشی که حداقل
زشتی دیو خود خواهیت را ببینی
باشد که با دیگران چنان نکنی که با من کردی . . .

.

کاش روزهــــــــــــای دلتنگی ِ مـــــــــــن….. مثل ِ \\”دوست داشتن های\\” تو کوتاه می شد . کاش…………

.

اس ام اس دلتنگی و تنهایی

.

آرامم مثل مزرعه ای که تمام محصولش را ملخ ها خورده اند…
دیگر نگران تیزی داس ها نیستم

.

من آنقدر خواستمت که نخواستنت را ندیدم تو آنقدر نخواستی که هیچ چیز از من ندیدی

.

شنیده بودم که میگن(همشون سر و ته یه کرباسن)ولی من میگفتم مال من با بقیه فرق میکنه؛فقط فرقش این بود که زرنگ بود دیر تونستم بشناسمش به همین سادگی…

.

بر سر مزرعه ی سبز فلک باغبانی به مترسک می گفت : دل تو چوبین است… و ندانست که زخم زبان دل چوب هم می شکند

.

حتی سردترین هوای قله های بلند را می توانم تحمل کنم اما سردی نگاه تو را نه!

.

یک عمر قفس بست مسیر نفسم را ، حالا که دری هست مرا بال و پری نیست

.

بگذار که درها همگی بسته بمانند وقتی که نگاهی نگران پشت دری نیست

.

بی هدف بودن بدترین احساس دنیاست.

.

خدایا من را که آفریدی گارانتی هم داشتم؟ دلـــم دیگر کار نمی کند

.

اس ام اس دلتنگی و تنهایی

.

تمام سیگار های دنیا رو هم دود کنی!
تنهاییت ..
توجه هیچ کس رو جلب نخواهد کرد!
جز ..
پیرمرد سیگار فروش

.

باید بدجنس باشی..!! تا عاشقت باشن……!! باید خیانت کنی………!! ………. تا دیوونه ات باشن…!! باید دروغ بگی……………!!……..تا همیشه تو فکرت باشن…!! باید هی رنگ عوض کنی……!!…………..تا دوسِت داشته باشن…!! اگه ساده ای …!! اگه باوفایی…!! اگه یک رنگی…!!……همیشه تنهایی

.

اگه دستم به جدایی برسه / اون رو از خاطره ها خط میزنم از دل تنگ تموم آدمها / از شب و روز خدا خط میزنم اگه دستم برسه به آسمون / با ستاره ها قیامت میکنم نمیگذارم کسی عاشق نباشه / ماه رو بین همه قسمت میکنم….

.

هرگاه از غروب بی عاطفه خسته شدی
به یادتنهاکسی باش که همیشه به یاد توست

.

فراموش کردنت کار سختی نیست!
کافی است دراز بکشم…
چشم هایم را ببندم…
و برای همیشه….
بــمیــــــــرم!

.

رسم زمانه است
اگر نرم باشی تو را له میکنند
اگر خشک باشی تو را میشکنند . .

.

ﻧﯿﺎﺯﯼ ﺑﻪ ﺍﻧﺘﻘﺎﻡ ﻧﯿﺴﺖ . ﻓﻘﻂ ﻣﻨﺘﻈﺮ ﺑﻤﺎﻥ
ﺁﻥ ﻫﺎ ﮐﻪ ﺁﺯﺍﺭﺕ ﻣﯽ ﺩﻫﻨﺪ، ﺳﺮﺍﻧﺠﺎﻡ ﺑﻪ ﺧﻮﺩ ﺁﺳﯿﺐ ﻣﯽ ﺯﻧﻨﺪ ﻭ ﺍﮔﺮ ﺑﺨﺖ
ﻣﺪﺩ ﮐﻨﺪ
ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ ﺍﺟﺎﺯﻩ ﻣﯽ ﺩﻫﺪ ﺗﻤﺎﺷﺎﮔﺮﺷﺎﻥ ﺑﺎﺷﯽ . . .

.

ثبت احوالم در شناسنامه ام همه چیزم را ثبت کرده است جز احوالم!!

.

درد ، مرا انتخاب کرد
من ، تو را
تو ، رفتن را
آسوده برو ! دلواپس نباش
من و درد و یادت تا ابد با هم هستیم…

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
اس ام اس جدید و انواع اس ام اس های روز و اس ام اس های خنده دار
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    دوست دارید چه چیزایی واسه دانلود بزارم؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 216
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 201
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 221
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 227
  • بازدید ماه : 422
  • بازدید سال : 451
  • بازدید کلی : 3,957