loading...
اس ام اس جدید_اس ام اس عاشقانه
hamid بازدید : 6 سه شنبه 22 بهمن 1392 نظرات (0)

اس ام اس

به دستهایم که نگاه میکنم جای خالی دستانت را هزاران بار به یاد می آورم… جایت در زندگی ام خالیست ، آنقدر خالی که به هر گوشه ای که می نگرم آزارم میدهد…

آری این نگاه ها آزارم میدهد ؛ این نگاه ها چه سودی دارند وقتی به جای تو جای “خالی”ات را می بینند ؟؟؟ تو بگو !

.

.

.

اس ام اس عاشقانه

.

.

.

هر آدمی تو زندگیش یه بی معرفت داره

که اون بی معرفت

دوست داشتنی ترین آدم روزگاره

به سلامتی بی معرفت خودم


.

.

.

اس ام اس عاشقانه

 

اس ام اس عاشقانه

.

.

.

 

هر آدمی تو زندگیش یه بی معرفت داره

که اون بی معرفت

دوست داشتنی ترین آدم روزگاره

به سلامتی بی معرفت خودم

اس ام اس

به دستهایم که نگاه میکنم جای خالی دستانت را هزاران بار به یاد می آورم… جایت در زندگی ام خالیست ، آنقدر خالی که به هر گوشه ای که می نگرم آزارم میدهد…

آری این نگاه ها آزارم میدهد ؛ این نگاه ها چه سودی دارند وقتی به جای تو جای “خالی”ات را می بینند ؟؟؟ تو بگو !

.

.

.

اس ام اس عاشقانه

.

.

.

در خیال دیگری میرفت و من چه عاشقانه

کاسه ی آب را پشت سرش خالی میکردم . . .
ﻃـــﺮف ﺑــﺎ ﯾـﮑـﯽ ﯾـــﺎﺭﻩ... ﺑــﺎ ﺑـﻘـﯿـﻪ ﻫـﻢ ﺁﺭررﻩ
خـــوشــم مـیـاد ﺍﺩﻋـــﺎﯼ ﭘـﺎﮐــــﯽ ﻫـــﻢ ﺩﺍره

س روزی یه بار بیخود و بی جهت عربده بزنه:

عیال، میخوامت ب مولا...

.

.

.

اس ام اس عاشقانه

.

.

.

 

باران که میبارد دلم برایت تنگ تر میشود
راه می افتم بدون چتر ؛ من بغض میکنم،آسمون گریه . . .

 

 

.

.

.

اس ام اس عاشقانه

.

.

.

 

تمام غصه هایی را که برایش خورده م،بالا آوردم!!!
 طعم بیهودگی می داد... 

.

.

.

اس ام اس عاشقانه

.

.

.

 

شبها…

تا در آغوش خالیم تصورت نکنم خوابم نمی برد

و صبحها… تا بوسه ات را بر گونه ام تصور نکنم بیدار نمی شوم

مدتهاست که شبها نمی خوابم وصبحها بیدار نمی شوم

نمی خواهم تصورت کنم تاخودت بیایی …. .

.

.

.

اس ام اس عاشقانه

.

.

.

باران باشد...تو باشی و یک راه بی انتها...من به دنیا میگویم "خدانگهدار"

.

.

.

اس ام اس عاشقانه

.

.

.

 

دلم خوش بود که یارم باوفا بود / کمی از زندگیش از آن ما بود
ولی افسوس که فکر ما غلط بود / زنگ تفریحش احساس ما بود      

.

.

.

اس ام اس عاشقانه

.

.

.

کم کم یاد خواهم گرفت با آدمها همانگونه باشم که هستند
همانقدر
خوب ، گرم ، مهربان
و همانقدر
بد ، سرد ، تلخ      

.

.

.

اس ام اس عاشقانه

.

.

.


 

تو مثل ستاره ها میمونی ...

مثل اونا زیبا ...مثل اونا...

دست نیافتنی

اما...

فقط یه فرقی با اونا داری...

اونا خیلی زیادن ولی "تو" تکی "عشق من"

.

.

.

اس ام اس عاشقانه

.

.

.

تو مرا میفهمی ،من تو را میخواهم ...

و همین ساده ترین قصه ی یک انسان است...

تو مرا میخوانی ...من تورا ناب ترین شعر زمان میدانم...

تا ابد قلب من در اختیار "توست"ای نگار حیات بخش من...!

.

.

.

اس ام اس عاشقانه

.

.

.

 

دیوانه ام میکند...!

فکر اینکه

زنده زنده نیمی از من را جدا کنند...

لطفا...

تا زنده ام ...بمان...

.

.

.

اس ام اس عاشقانه

.

.

.

خواب میبینم دنیا مال من است...!

بیدار میشوم

و تو تعبیرش میکنی...

با چشمهایت!

.

.

.

اس ام اس عاشقانه

.

.

.

گاهی دور از چشم ابرها هم میتوان عاشق شد
میتوان بغض کرد ، میتوان بارید
گاهی دور از چشم مداد رنگی ها هم میتوان نقاش شد
میتوان آسمان داشت ، میتوان آبی شد
اما گاهی دور از چشم گذشته نمی توان امروز را پشت هیچ فردایی پنهان کرد !

.

.

.

اس ام اس عاشقانه

.

.

.

بالاخره خنده های یک نفر باید چیزی را آب کند …

یا خنده های تو قند را
یا خنده های من غم را !

 

 

.

.

.

اس ام اس عاشقانه

.

.

.


بدترین حسه دنیا اینه که بدونی کسی که دوسش داری همون اندازه یکی دیگه رو دوس داره !

شاید باورتون نشه ولی منم یه روزی می خندیدم !

 

.

.

.

اس ام اس عاشقانه

.

.

.

همیشه بهم میگفت : زندگیمی …
وقتی رفت بهش گفتم : مگه من زندگیت نبودم ؟

گفت : آدم برای رسیدن به عشقش باید از زندگیش بگذره …     

برای بعضی از آدم ها محبت مثل فیلم خارجی بدون زیر نویس میمونه ؛
نمی فهمنش ! 

.

.

.

اس ام اس عاشقانه

.

.

.

 

❤اخمهای تو❤

❤بالاترین لذت دنیاست ، ❤

❤ای بهانه تمام لوس شدن های من! ❤

.

.

.

اس ام اس عاشقانه

.

.

.

 


 

يـا بــهت ميـرسَـم . ..

يـا نـِـمـيـزارَم کـسـي بــِـهـت بــرسـه ...

.

.

.

اس ام اس عاشقانه

.

.

.

 

راهــ کـِـﮧمیـروے

عَقــَـب میـمــانَــم•••

نـَه بـَـرای اینـکـِـﮧ نـَخواهَـم باتــُـ[♥]ــو هـَـم قــَـدم باشَـم

میـخواهـم پا جاے پاهایـَـت بگــُـذارَـم

میـخواهـَـم مـُـراقبـَـت باشَم

میـخواهـَــم رد پایـَـت را هیچ خیابانـے در آغوش نکـِـشـَــد

تـــُـ[♥]ـو فــَـقـَـط بـَــراے مـَـنے•••

.

.

.

اس ام اس عاشقانه

.

.

.

در خاطری که ” تویـــی” دیگران فراموشند

بگذار در گوشت بگویم

” میـــخواهــمــــــــت ”…

این خلاصه ی ،

تمام حرفایعاشقــــانهدنـــیاست …!!!

.

.

.

اس ام اس عاشقانه

.

.

.

 

مَرב مَنـ

اَز آنــ مـَعدود مرבانیستــــ

کِـــہ چِشمــهایَشــ آینــِــہ دلش است

مے شَــوב בلهــُـره کوבکانـِـه اشـــ را

اَز ضَربانــــِـقَلبَشــــو لـَـرزشــــلَبهایـَـشــפـِـســ کــرב

مَرב مَنـ

اَز آنــ جُملِـــہ مَرבانیستـــ

کِــہ میــشَوב تا آפֿــر عُمــر

مَـבهــوشـ بــوسِه هاے عاشـِـقانـہ اشـــ مانـــב

مَرב مَنـ

تـــَمام مَنـ استــ

مُـפֿـاطَبـِـتـــَـمامِـــعاشِقــانِه هــاےمَنـ

.

.

.

اس ام اس عاشقانه

.

.

.

باختی در کار نیست!

برای "تو" قلبم را ریسک میکنم...

یا میبرم یا میمیرم..!

.

.

.

اس ام اس عاشقانه

.

.

.

ﺁﻏﻮﺵ ﻣﻦ ﻓﻘﻂ ﺍﻧﺪﺍﺯﻩ ﺗــــــﻮ ﺟﺎ ﺩﺍﺭﺩ ...

ﺍﮔﺮ ﺧﻮﺏ ﮔﻮﺵ ﮐﻨﯽ

ﺍﯾﻦ ﺿﺮﺑﺎﻥ ﻫﺎﯼ ﺗﻨﺪ ﻭ ﭘﯽ ﺩﺭ ﭘﯽ ﻗﻠﺒﻢ ﺭﺍ ﻣﯽ ﺷﻨﻮﯼ ﺗــــــﻮ ﺭﺍ ﻓﺮﯾﺎﺩ ﻣﯽ ﺯﻧﻨﺪ ...

ﻣﺨﺎﻃﺐ ﮐﻼﻣﻢ ﮐﻪ ﻫﯿﭻ ...

ﻣﺨﺎﻃﺐ ﺿﺮﺑﺎﻥ ﻫﺎﯼ ﻗﻠﺒﻢ ﻫﻢ ﺗﻮﯾﯽ ...

.

.

.

اس ام اس عاشقانه

.

.

.

خيال كردي رفتي وتمام؟ بريدي وخلاص؟ من هرگز كوتاه نمي آيم...مي بيني؟! تا ابد دهانت ازشعرهاي عاشقانه ي من سرويس است ...!!

.

.

.

اس ام اس عاشقانه

.

.

.

رمز عاشق بودن این است:
ساده بودن، ساده دیدن و ساده پذیرفتن…
پس ساده میگویم، ساده باور کن، خوشبختی تو آرزوی من است…

 

.

.

.

اس ام اس عاشقانه

.

.

.

 

 

انسان ها عموما دو دسته اند:
تو و بقیه...

 

.

.

.

اس ام اس عاشقانه

.

.

.

 

 

دستم نقاشی بلد نیست اما دلم برایت پر می کشد!

.

.

.

اس ام اس عاشقانه

.

.

.

تو مرا نادیده بگیر …

و من … 

بدنم روز به روز کبود تر می شود …

از بس … 

خودم را میزنم ،  

به نفهمی …!!!                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                              

.

.

.

اس ام اس عاشقانه

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
اس ام اس جدید و انواع اس ام اس های روز و اس ام اس های خنده دار
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    دوست دارید چه چیزایی واسه دانلود بزارم؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 216
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 45
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 50
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 51
  • بازدید ماه : 50
  • بازدید سال : 79
  • بازدید کلی : 3,585