loading...
اس ام اس جدید_اس ام اس عاشقانه
hamid بازدید : 3 چهارشنبه 16 بهمن 1392 نظرات (0)

اس ام اس عاشقانه

.

.

.

بغض هایم را به آسمان سپرده ام

خدا به خیر کند باران امشب را

.

.

.

اس ام اس عاشقانه

.

.

.

هیچ دلی بی بهانه نمی تپد

نمی دانم بهانه ها دلگیرند

یا دل ها بهانه گیر

.

.

.

اس ام اس عاشقانه

.

.

.

گفتم دل و جان بر سر کارت کردم

هر چیز که داشتم نثارت کردم

گفتا تو که باشی که کنی یا نکنی

این من بودم که بی‌قرارت کردم

.

.

.

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه

.

.

.

بغض هایم را به آسمان سپرده ام

خدا به خیر کند باران امشب را

.

.

.

اس ام اس عاشقانه

.

.

.

هیچ دلی بی بهانه نمی تپد

نمی دانم بهانه ها دلگیرند

یا دل ها بهانه گیر

.

.

.

اس ام اس عاشقانه

.

.

.

گفتم دل و جان بر سر کارت کردم

هر چیز که داشتم نثارت کردم

گفتا تو که باشی که کنی یا نکنی

این من بودم که بی‌قرارت کردم

.

.

.

اس ام اس عاشقانه

.

.

.

باران من

روزی باریدی بر تن خسته من

قلب من شد عاشق تو

همیشه چشم به راهت می نشستم

این شده بود کار هر روز من که حتی قبل از آمدنت

در زیر باران بی قراری خیس میشدم

.

.

.

اس ام اس عاشقانه

.

.

.

وجودت را بر ماندگارترین ستون خوبی ها می نگارم

تا بدانی یادت برایم همیشه عزیز بوده

و تا همیشه عزیز خواهد ماند

.

.

.

اس ام اس عاشقانه

.

.

.

درشب فاصله ها

خاطره ها مهمان من است

یاد تو روشنی کلبه ویران من است

.

.

.

اس ام اس عاشقانه

.

.

.

گاهی مرا یاد کن

من همانم که اگر ساعتی از من بی خبر بودی

آسمان را به زمین می دوختی

.

.

.

اس ام اس عاشقانه

.

.

.

باز هم از یاد تو  شعله به پا خواسته

آتش سرخش ز نور قلب من آراسته

زردی روی مرا نیک تماشا نما

شمع وجود من از دوری تو کاسته

.

.

.

اس ام اس عاشقانه

.

.

.

اگر پرسند آخرین نفست به یاد کیست ؟

گویم به یاد کسی که بی وفایی در ذاتش نیست

.

.

.

اس ام اس عاشقانه

.

.

.

تا زمین در گردش و تا آسمان در چرخش است

یاد یاران چون شما در قلب ما آرامش است

.

.

.

اس ام اس عاشقانه

.

.

.

من را زیر خاکستر جا گـــــذاشتـــــــی

آهـــــــایـــــــــــــ با توام

تــــــو یادتـــــ نـــرود من به خاطرتــــــــو آتـــــــش گـــرفته ام

.

.

.

اس ام اس عاشقانه

.

.

.

من به تو نگاه می کردم

و تو به ساعت

تو قرار داشتی و من بی قراری

.

.

.

اس ام اس عاشقانه

.

.

.

بیراهه هم برای خودش راهیست

وقتی من را به تو برساند

و حوصله چه زود بی طاقت می شود

در ادامه ی راهی که به تو ختم نمی شود

.

.

.

اس ام اس عاشقانه

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
اس ام اس جدید و انواع اس ام اس های روز و اس ام اس های خنده دار
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    دوست دارید چه چیزایی واسه دانلود بزارم؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 216
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 95
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 114
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 115
  • بازدید ماه : 114
  • بازدید سال : 143
  • بازدید کلی : 3,649