loading...
اس ام اس جدید_اس ام اس عاشقانه
hamid بازدید : 7 یکشنبه 06 بهمن 1392 نظرات (0)

زندگی غم کده ای بیش نبود بهر ما جز غم و تشویش نبود به کدام خاطره اش خوش باشم که کدام خاطره اش نیش نبود

.

گاهی دلت می شود همانند دیواری سفید در دستان کودکی خودکار به دست که تنها چند خط درهم و مبهم می کشد و البته عمیق . . .

.

آنکه مست آمد و دستی به دل ما زد و رفت ، در این خانه ندانم به چه سودا زد و رفت خواست تنهایی ما را به رخ ما بکشد، تعنه ای بر در این خانه تنها زد و رفت.

.

بر تمام قبرهاى این شهر،بوسه بزن شاید به یاد بیاورى کجا مرا جا گذاشتى….من در تنها ترین قبر این شهر خفته ام ،صداى کلاغها را نمى شنوى؟دارند برایم فاتحه مى خوانند…!!

.

گرچه رفتی زدلم حسرت روی تو نرفت ، در این خانه به امید تو باز است هنوز…

.

گاهی باید دور خود یک دیوار تنهایی کشید…
نه برای اینکه دیگران را از خودت دور کنی…نه…
بلکه برای اینکه ببینی برای چه کسانی اهمیت داری که این دیوار را بشکند…!!!

زندگی غم کده ای بیش نبود بهر ما جز غم و تشویش نبود به کدام خاطره اش خوش باشم که کدام خاطره اش نیش نبود

.

گاهی دلت می شود همانند دیواری سفید در دستان کودکی خودکار به دست که تنها چند خط درهم و مبهم می کشد و البته عمیق . . .

.

آنکه مست آمد و دستی به دل ما زد و رفت ، در این خانه ندانم به چه سودا زد و رفت خواست تنهایی ما را به رخ ما بکشد، تعنه ای بر در این خانه تنها زد و رفت.

.

بر تمام قبرهاى این شهر،بوسه بزن شاید به یاد بیاورى کجا مرا جا گذاشتى….من در تنها ترین قبر این شهر خفته ام ،صداى کلاغها را نمى شنوى؟دارند برایم فاتحه مى خوانند…!!

.

گرچه رفتی زدلم حسرت روی تو نرفت ، در این خانه به امید تو باز است هنوز…

.

گاهی باید دور خود یک دیوار تنهایی کشید…
نه برای اینکه دیگران را از خودت دور کنی…نه…
بلکه برای اینکه ببینی برای چه کسانی اهمیت داری که این دیوار را بشکند…!!!

.

پیامک های دلتنگی و تنهایی

.

لرزش دستانم با پیرمردی برابری میکن که جسمی کهن سال دارد…
امشب روحم صد سال را رد کرده است…

.

من به خودم مثل یک مداد رنگی نگاه می کنم شاید رنگ مورد علاقه تو نباشم اما میدونم روزی برای کامل کردن نقاشی ات به من نیاز پیدا خواهی کرد.

.

من و تو میدانیم کز پی هر تقدیر ، حکمتی می آید ، من و فرسایش دل ، تو و تصمیم و مکان ، ما و تقدیر و زمان ، چه شود آخر دلتنگیها ! خدا می داند .

.

سفت بغــــلش کن ؛
محکــم ببوسش ،
نگران نبــــاش !
کم کم به این یکی هـــــم عادت می کنی ….
زانو رو میــــگم … !!!

.

چشم من باز گریست ، قلب من باز ترک خورد و شکست ،
باز هنگام سفر بود و من از چشمانت میخواندم که به آسانی از این شهر سفر خواهی کرد
و نخواهی فهمید بی تو این باغ پر از پاییز است ..

.

میدونی غربت یعنی چی؟ یعنی ندیدن نگاهی که دوسش داری …

.

پیامک های دلتنگی و تنهایی

.

در دنیاى ما حتى گرگها هم افسردگی گرفته اند و دیگر گوسفندان را نمی درند به نى چوپان گوش میدهند و میگریند

.

هرگز به دیگران اجازه نده قلم خودخواهی بدست گیرند دفتر سرنوشت را رقم زنند خاطراتت را پاک کنند و در پایانش بنویسند قسمت نبود

.

چقدرسخته که باشم تو نباشی/چقدر سخته ببینم رفته باشی/همیشه با من و با من تو بودی/ همیشه همدم غم هام تو بودی/ دیگه باکی بگم باکی بخندم؟/دیگه باکی بگم از غم و دردم/ یادت هست اون عهدی که من با تو بستم؟/بمونم در کنارت تا زنده هستم

.

نمی دانم کجاست و چگــونه می گذرد!!
چند وقتیست از “حالم” بی خبرم !

.

خیلی سخته تو چشمای کسی که تمام عشقتو ازت دزدیده و به جاش یه زخم همیشگی رو به قلبت هدیه داده زل بزنی و به جای اینکه لبریز از کینه و نفرت بشی حس کنی هنوز دوسش داری خیلی سخته وقتی پشت بشه دیوارهی اشک گونه ها تو خیس کنه اما مجبور بشی بخندی تا نفهمه هنوز دوسش داری

.

اشتباه من این بود که هرجا رنجیدم‌ “خندیدم” فکر کردند درد ندارد. و سنگین تر زدند ضربه ها را……

.

پیامک های دلتنگی و تنهایی

.

من این روزها.. صِدای ثانیه ثانیه ِ فراموش شُدنم را میشنوم…

.

امشب شب رویای تو بودو تو نبودی در دل
همه آوای تو بودو تو نبودی در دل
زیر لب آهسته تمنای تو میکرد
در حسرت دیدار تو بودو تونبودی…

.

چه تند تند میدوی برای فراموش کردنم…!
بی انصاف!
مگر نمی بینی پاهای خیالم در فراموش کردنت چقدر ناتوتن اند..؟!

.

گلم خاری شد و با بادها رفت
اثر از ناله و فریادها رفت
خیال وصل می پختیم هیهات
چه آسان می توان از یادها رفت

.

وه چه دنیای پرازشور وشری است
مردمانش را نقاب دیگری است
عشق می ورزی خرابت می کنند
دوست می داری جوابت می کنند
کوه باشی استخوانت بشکنند
ناله باشی در دهانت بشکنند

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
اس ام اس جدید و انواع اس ام اس های روز و اس ام اس های خنده دار
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    دوست دارید چه چیزایی واسه دانلود بزارم؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 216
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 13
  • بازدید ماه : 208
  • بازدید سال : 237
  • بازدید کلی : 3,743