loading...
اس ام اس جدید_اس ام اس عاشقانه
hamid بازدید : 6 یکشنبه 06 بهمن 1392 نظرات (0)

اس ام اس دلتنگی و تنهایی

.

عشق را با دست پیش می کشی با پا پس می زنی
بیچاره عاشقی مثل من که همیشه زیر دست و پاست

.

باغبانی پیرم که بغیر از گلها ازهمه دلگیرم
کوله ام غرق غم است
آدم خوب کم است
عده ای کورو کرند و گروهی پکرند
دلم از اینهمه بد میگیرد و چه خوب است آدمی میمیرد

.

به زخم هایم می نگری!؟ درد ندارد دیگر!!روزی که رفتی مرگ تمام دردهایم را با خودش برد، مرده ها درد نمیکشند…!از تو خواهشی دارم؛ برنگرد، دیگر زنده ام نکن…!!

.

دلتنگی یعنی آتیش زیر خاکستر گاهى فکر میکنی تموم شده اما یک دفه همه وجودت آتش میزنه

.

باور کنید باور کنید بارون این چند روز بخاطر بغضه منه، که از اینجا تا خدا رفته…

.

بنویس که هرچه نامه دادم نرسید / بنویس که یک نفر به دادم نرسید
بنویس قرار من و او هفته بعد / این جمعه که هرچه ایستادم نرسید

اس ام اس دلتنگی و تنهایی

.

عشق را با دست پیش می کشی با پا پس می زنی
بیچاره عاشقی مثل من که همیشه زیر دست و پاست

.

باغبانی پیرم که بغیر از گلها ازهمه دلگیرم
کوله ام غرق غم است
آدم خوب کم است
عده ای کورو کرند و گروهی پکرند
دلم از اینهمه بد میگیرد و چه خوب است آدمی میمیرد

.

به زخم هایم می نگری!؟ درد ندارد دیگر!!روزی که رفتی مرگ تمام دردهایم را با خودش برد، مرده ها درد نمیکشند…!از تو خواهشی دارم؛ برنگرد، دیگر زنده ام نکن…!!

.

دلتنگی یعنی آتیش زیر خاکستر گاهى فکر میکنی تموم شده اما یک دفه همه وجودت آتش میزنه

.

باور کنید باور کنید بارون این چند روز بخاطر بغضه منه، که از اینجا تا خدا رفته…

.

بنویس که هرچه نامه دادم نرسید / بنویس که یک نفر به دادم نرسید
بنویس قرار من و او هفته بعد / این جمعه که هرچه ایستادم نرسید

.

اس ام اس دلتنگی و تنهایی

.

امشب زغمت میان خون خواهم خفت
وز بستر عافیت برون خواهم خفت
باور نکنی خیال خود را بفرست
تا در نگرد که بی تو چون خواهم خفت……..

.

قلبم تهی ز شوق و رنگ / قلبم را جنگ آب و نهنگ
قلبم تباه ز تاریکی و ننگ / قلبم مرده درآغوش سنگ . . .

.

بعضی از حرف ها رو نمیشه گفت باید خورد”ولی بعضی هارو نه میشه گفت نه میشه خورد.میمونه سردل”میشه دلتنگی“میشه بغض”میشه سکوت”میشه همون وقتی که خودتم نمیدونی چته؟!

.

تو میروی
من می مانم
اشک می ماند
و
همین یادداشت

.

من ازخــــودم هم بریدم تومرا از رفــتنت میترسانی؟؟؟ اگر ازرفتنت میترسیدم هرگز نمیگفتم “دوســــتت دارم”

.

پاهایم را که درون آب می زنم، ماهی ها جمع می شوند شاید این ها هم فهمیده اند / عمری “طعمه روزگار”بوده ام . . .

.

شاید سالها بعد: در گذر جاده ها ، بی تفاوت ازکنارهم بگذریم و بگوییم آن غریبه چقدر شبیه خاطراتم بود.

.

تمــام شعــرهــای عــاشقــانــه جهــان
شبیــه تــوانــد!
تــو امــا،
پشــت استعــاره ای ایستــاده ای
کــه بــه ذهــن هیــچ شــاعــری
نخــواهــد رسیــد . . .

.

چـرا سـاکـت نـمـی شـوی؟!صـدای نـفـس هـایـت. . . در آغـوش ِ او از ایـن راه ِ دورهـم آزارم مـی دهـد!!!لــعــنــتــی . . . آرامـتـر نـفـس نـفـس بزن…

.

اس ام اس دلتنگی و تنهایی

.

اگر یکی دستتو گرفت و دلت لرزید ، زیاد عجله نکن ؛ یه روز با دلت کاری میکنه که دستات بلرزه…!!!

.

سخت است وقتى از بغض، گلو درد میگیرى و همه میگویند، لباس گرم بپوش!

.

چه سخته درجمع بودن ولی درگوشه ای تنها نشستن ؛ به چشم دیگران چون کوه بودن ولی درخود به آرامی شکستن…

.

من انتظار تو را میکشم تو مرا از انتظار میکشی……لعنت بر فتحه و کسره و ضمه ……

.

در ایستگاه آخر …
پیاده شدی
دست تکان دادی و رفتی ….
و من به انتظار تو در سوزنبانی
بازنشسته شدم …..

.

حیف …
که فردا رویش نمی شود
این سر
این دل
نامت را فریاد بزند …

.

بیخودی پرسه زدیم
صبحمان شب بشود,
بیخودی حرص زدیم
سهممان کم نشود,
ما خدا را با خود
سر دعوا بردیم
و قسمها خوردیم,
ما به هم بد کردیم,
ما به هم بد گفتیم,
ما حقیقت هارا
زیر پا له کردیم
و چقدرحظ بردیم
که زرنگی کردیم,
روی هرحادثه ای
حرفی از عشق زدیم,
از شما میپرسم ما که را 
گول زدیم؟

.

تنهایی همین است ،تکرار نامنظم من بی تو….
بی آنکه بدانی برای تو نفس میکشم….

.

گاهی فرار میکنم از فکر کردن به تو
مثل رد کردن آهنگی که خیلی دوستش دارم

.

اس ام اس دلتنگی و تنهایی

.

یه روزی خسته میشی از پرسه و ولگردی…
یا پشیمون میشی از اینکه منو ول کردی…
تازه خواستم پر بگیرم که شکستی بالمو…
تو که جای زانوهام نیستی بفهمی حالمو…

.

عادت مردم این شهرهمین است…
دور آتشی میرقصند که تو در آن میسوزی.

.

تا به سختی ها رسیدیم خودتو باختی چرا؟؟؟؟؟
اگه دوریم دغدغه ات بود، دورم انداختی چرا؟؟؟؟؟

.

آنقدر فریادهایم را سکوت کرده ام که اگر به چشمهایم بنگرید کر میشوید

.

سیگارم، چه خوب درک میکند مرا!این نو عروس هر شب تنهایی هایم،لباس سپیدش را تا صبح برایم میسوزاند،چه لذتى میبرم از این همخوابی!او از جان مایه میگذارد و من از عمر،هر دو میسوزیم به پای هم…!

.

تقصیر برگها نیست.
آدمها همینند!
نفس میدهی له ات میکنند…!

.

برای بعضی ها نباید خودت باشی باید یکی باشی شبیه خودش.

.

گاهى جلوى آینه مى ایستم…
خودم را در ان میبینم…
دست روى شانه هایش میگذارم..
و میگویم : چه تحملى دارد…
دلت…

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
اس ام اس جدید و انواع اس ام اس های روز و اس ام اس های خنده دار
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    دوست دارید چه چیزایی واسه دانلود بزارم؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 216
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 137
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 143
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 145
  • بازدید ماه : 340
  • بازدید سال : 369
  • بازدید کلی : 3,875