loading...
اس ام اس جدید_اس ام اس عاشقانه
hamid بازدید : 3 جمعه 04 بهمن 1392 نظرات (0)

عشق یعنی دقیقأ بدونی همون لحظه ای که خودت یه کاری داری انجام میدی بدونی عشقت داره چی کار میکنه؟؟؟؟؟ خیلی باحاله یعنی ادم از فوضولی میمیره چون نگرانشه...........

***

گاهی مجبوری"بغضت"رابامقداری آه فروببری وبگویی "قسمت نبود"

***

 

بگو چه مخدری بود در بودنت که اینهمه نبودنت را درد میکشم!؟

***

یک جایی هم هست در خانه

که آدم وقتی نگاهش میکند

دلش میخواهد دوباره مسلمان شود !

♥ جایی که مادر نماز میخواند ♥

***

نه نمیدانی هیچکس نمیداند...پشت این چهره ی ارام چه میگذرد...

نمی دانی...کسی نمیداند...این ارامش ظاهر واین دل نا ارام... چقدر خسته ام میکند!

***

فراموش کردنت برایم مثل اب خوردن بود..از همان اب هایی که میپرد توی گلو و سالها سرفه میکنم

***

عشق یعنی دقیقأ بدونی همون لحظه ای که خودت یه کاری داری انجام میدی بدونی عشقت داره چی کار میکنه؟؟؟؟؟ خیلی باحاله یعنی ادم از فوضولی میمیره چون نگرانشه...........

***

گاهی مجبوری"بغضت"رابامقداری آه فروببری وبگویی "قسمت نبود"

***


بگو چه مخدری بود در بودنت که اینهمه نبودنت را درد میکشم!؟

***

یک جایی هم هست در خانه

که آدم وقتی نگاهش میکند

دلش میخواهد دوباره مسلمان شود !

♥ جایی که مادر نماز میخواند ♥

***

نه نمیدانی هیچکس نمیداند...پشت این چهره ی ارام چه میگذرد...

نمی دانی...کسی نمیداند...این ارامش ظاهر واین دل نا ارام... چقدر خسته ام میکند!

***

فراموش کردنت برایم مثل اب خوردن بود..از همان اب هایی که میپرد توی گلو و سالها سرفه میکنم

***

اس ام اس عاشقانه و زیبا

***

خسته ام... از تـــــو نوشتن...!

کمی از خود می نویسم

این "منم" که،

دوستت دارم...!!!!!!!!

***

تنهایـے ... تاواטּ همـﮧ خوش بینے هایے است کـﮧ بـﮧ בنیا و آבمهاے این روزها בاشتم !

***

سوال : عشق چیه؟

جواب : عشق یعنی وقتی که یه نفر قلب تورو میشکنه

و حیرت انگیزه که تو هنوز با قطعه قطعه ی قلب شکستت دوستش داری!

***

تو این جشن بارونی

یه عمری تو گوشات خوندن:

"نمیذاریم نمیتونی"

تو دریایی نمیدونی....

***

آرام ترین تپش قلبم را تقدیمت میکنم تا بدانی آرام بخش همه وجودم تویی...

***

بگو چه مخدری بود در بودنت که اینهمه نبودنت را درد میکشم!؟

***

اس ام اس عاشقانه و زیبا

***

یک جایی هم هست در خانه

که آدم وقتی نگاهش میکند

دلش میخواهد دوباره مسلمان شود !

♥ جایی که مادر نماز میخواند ♥

***

نه نمیدانی هیچکس نمیداند...پشت این چهره ی ارام چه میگذرد...

نمی دانی...کسی نمیداند...این ارامش ظاهر واین دل نا ارام... چقدر خسته ام میکند!

***

فراموش کردنت برایم مثل اب خوردن بود..از همان اب هایی که میپرد توی گلو و سالها سرفه میکنم

***

اس ام اس عاشقانه و زیبا

***

خسته ام... از تـــــو نوشتن...!

کمی از خود می نویسم

این "منم" که،

دوستت دارم...!!!!!!!!

***

تنهایـے ... تاواטּ همـﮧ خوش بینے هایے است کـﮧ بـﮧ בنیا و آבمهاے این روزها בاشتم !

***

سوال : عشق چیه؟

جواب : عشق یعنی وقتی که یه نفر قلب تورو میشکنه

و حیرت انگیزه که تو هنوز با قطعه قطعه ی قلب شکستت دوستش داری!

***

تو این جشن بارونی

یه عمری تو گوشات خوندن:

"نمیذاریم نمیتونی"

تو دریایی نمیدونی....

***

آرام ترین تپش قلبم را تقدیمت میکنم تا بدانی آرام بخش همه وجودم تویی...

***

طـــلای گنبد تو، وعده گاه کـــــفتر هاست ...

کبوتر دل من ، بی شکیب می آید !...

***

هر جای این سرزمینی باش

فقط خنده هایت را برایم پست کن

قلب من برای تپیدن نیاز به انگیزه دارد

***

اس ام اس عاشقانه و زیبا

***

نبودنت مثل تمام کردن سیگار است درنیمه شب برفی، وقتی همه دکه ها بسته است!

***

یه وقتایی خودمو بغل می کنم و میگم: غصه نخور دیوونه من که باهاتم...

***

گاهی وقتی کسی را در حال گریستن میبینید، بهتر است که نپرسید چرا؟؟ گاهی فقط سه کلمه کافیست تا باعث شود دوباره احساس خوب به او دست دهد و آن سه کلمه عبارت اند از: من اینجا کنارتم.....

***

قلب بدون عشق دیگر قلب نخواهد بود...بلکه تکه گوشتی ست که هر ثانیه کار ثانیه ی قبل را دتکرار می کند.

***

تو به احساست بیاموز نفس نکشد

هوای دل ها آلودست اینجا

فاصله یک عشق تا عشق بعدی

یک نخ سیگار است ...

***

چقدر تلخ شده ای،آنقدر که حتی وقتی صدایت را میشنوم احساس میکنم دیگر دلم برایت نمیلرزد...

***

دفتر زندگی ام را ورق میزنم..

دوست داشتم با خوشحالی تمام شود

اواسط و میانه آری ....

اما دفترم را به خاطر تلخ کردی

***

اینکه میگن آدم فقط ی بارعاشق میشه دروغه!!!توباورنکن...مثلآ خودمن!هرروز،دوباره عاشقش میشم...!!!

***

اس ام اس عاشقانه و زیبا

***

از تکرار "دوستت دارم" خسته شدم!

کمی هم تو بگو,تا من ناز کنم! نترس!

باورم نمیشود...

***

پرده اتاقت را چرا زخیم کردی من که به سایه ات راضی بودم.

***

هیچ اتفاقی نیفتاده!ستون حوادث خالیست...

.

.

هنوز زنده ام بی تو باورت میشود؟

***

روز اوّل کـــه دیـــدم اش گـــفتم •••• آنــــکه روزم ســـیه کند این اســـت . . .

***

قشنگ ترین

شگفت انگیزترین

نفس گیرترین

لحظه زندگیم... دیدن لبخند معصومانه تو...

از پشت دیوار دلم بود...

***

طـــلای گنبد تو، وعده گاه کـــــفتر هاست ...

کبوتر دل من ، بی شکیب می آید !...

***

هر جای این سرزمینی باش

فقط خنده هایت را برایم پست کن

قلب من برای تپیدن نیاز به انگیزه دارد

***

اس ام اس عاشقانه و زیبا

***

نبودنت مثل تمام کردن سیگار است درنیمه شب برفی، وقتی همه دکه ها بسته است!

***

یه وقتایی خودمو بغل می کنم و میگم: غصه نخور دیوونه من که باهاتم...

***

گاهی وقتی کسی را در حال گریستن میبینید، بهتر است که نپرسید چرا؟؟ گاهی فقط سه کلمه کافیست تا باعث شود دوباره احساس خوب به او دست دهد و آن سه کلمه عبارت اند از: من اینجا کنارتم.....

***

قلب بدون عشق دیگر قلب نخواهد بود...بلکه تکه گوشتی ست که هر ثانیه کار ثانیه ی قبل را دتکرار می کند.

***

تو به احساست بیاموز نفس نکشد

هوای دل ها آلودست اینجا

فاصله یک عشق تا عشق بعدی

یک نخ سیگار است ...

***

چقدر تلخ شده ای،آنقدر که حتی وقتی صدایت را میشنوم احساس میکنم دیگر دلم برایت نمیلرزد...

***

دفتر زندگی ام را ورق میزنم..

دوست داشتم با خوشحالی تمام شود

اواسط و میانه آری ....

اما دفترم را به خاطر تلخ کردی

***

اینکه میگن آدم فقط ی بارعاشق میشه دروغه!!!توباورنکن...مثلآ خودمن!هرروز،دوباره عاشقش میشم...!!!

***

اس ام اس عاشقانه و زیبا

***

از تکرار "دوستت دارم" خسته شدم!

کمی هم تو بگو,تا من ناز کنم! نترس!

باورم نمیشود...

***

پرده اتاقت را چرا زخیم کردی من که به سایه ات راضی بودم.

***

هیچ اتفاقی نیفتاده!ستون حوادث خالیست...

.

.

هنوز زنده ام بی تو باورت میشود؟

***

روز اوّل کـــه دیـــدم اش گـــفتم •••• آنــــکه روزم ســـیه کند این اســـت . . .

***

قشنگ ترین

شگفت انگیزترین

نفس گیرترین

لحظه زندگیم... دیدن لبخند معصومانه تو...

از پشت دیوار دلم بود...

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
اس ام اس جدید و انواع اس ام اس های روز و اس ام اس های خنده دار
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    دوست دارید چه چیزایی واسه دانلود بزارم؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 216
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 201
  • بازدید امروز : 17
  • باردید دیروز : 221
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 240
  • بازدید ماه : 435
  • بازدید سال : 464
  • بازدید کلی : 3,970