loading...
اس ام اس جدید_اس ام اس عاشقانه
hamid بازدید : 3 چهارشنبه 16 بهمن 1392 نظرات (0)

 

اس ام اس عاشقانه

.

.

.

جنس من از آهن و از سنگ نیست

من دلم تنگ است و یار دلتنگ نیست

حال دل از من نمی پرسی چرا

حال پرسیدن که دیگر ننگ نیست


.

.

.

اس ام اس عاشقانه

.

.

.

روزهاست از سقف لحظه هایم یاد تو می چکد

اگر باران بند بیاید از این خانه می روم

.

.

.

اس ام اس عاشقانه

.

.

.

آن نازنین کجاست که یادم نمی کند

صد غم به سینه دارم و شادم نمی کند

یک لحظه آنکه بی من هرگز نمی نشست

امشب به یاد کیست که یادم نمی کند

.

.

.

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه

.

.

.

جنس من از آهن و از سنگ نیست

من دلم تنگ است و یار دلتنگ نیست

حال دل از من نمی پرسی چرا

حال پرسیدن که دیگر ننگ نیست

.

.

.

اس ام اس عاشقانه

.

.

.

روزهاست از سقف لحظه هایم یاد تو می چکد

اگر باران بند بیاید از این خانه می روم

.

.

.

اس ام اس عاشقانه

.

.

.

آن نازنین کجاست که یادم نمی کند

صد غم به سینه دارم و شادم نمی کند

یک لحظه آنکه بی من هرگز نمی نشست

امشب به یاد کیست که یادم نمی کند

.

.

.

اس ام اس عاشقانه

.

.

.

شاید با هم بودن سخت تکرار شود

اما به یاد هم بودن را هر لحظه می توان تکرار کرد

.

.

.

اس ام اس عاشقانه

.

.

.

اگر نسیمی شانه هایت را نوازش کرد

بدان آن هوای دل من است که به یادت می وزد

اس ام اس عاشقانه بی وفایی

SMS Asheghaneh

باوفا مهر تو اندر جان ماست

زندگی بی دوستی زندان ماست

کم بزن آتش دل بی تاب را

یاد خوبت روز و شب مهمان ماست

 

.

.

.

اس ام اس عاشقانه

.

.

.

عجب رسمی ست رسم آدمیزاد

که دور افتاده را کم می کنند یاد

که دور افتاده حکم مرده دارد

که خاک مرده را کی می برد باد

.

.

.

اس ام اس عاشقانه

.

.

.

من یاد خوش دوست به دنیا ندهم

لبخند خوشش به حور رعنا ندهم

گر یاد کند مرا هر از گاهی چند

گرد رخ وی به چشم بینا ندهم

.

.

.

اس ام اس عاشقانه

.

.

.

آسمانم انتهایش قلب توست

مهربان این آسمان از آن توست

آسمانم هدیه ای از سوی من

تا بدانی قلب من هم یاد توست

.

.

.

اس ام اس عاشقانه

.

.

.

بی هیچ دلیلی به یادت هستم

تا نقض کنم قانونی را که علت می طلبد

.

.

.

اس ام اس عاشقانه

.

.

.

چــرا مــی گوینــد … هـا … علامــت جمــع اســت ؟

در حالــی کــه وقتـــی آن را بــا ، تــن … + … هــا جمــع مــی کنــی …

خــودت مــی مانــی و خــودت !

 

.

.

.

اس ام اس عاشقانه

.

.

.

قطاری که تو را برد

چه چیزی را با خود بر می‌گرداند ؟

تعادل دنیا گاهی فقط به مویی بند است

لوکوموتیوران تو کاش این را می دانست

.

.

.

اس ام اس عاشقانه

.

.

.

وَ تو روزی برخواهی گشت !

که از من تنهــــا گرد وغباری بر روی شعرهای عاشقانه باقی مانده است

.

.

.

اس ام اس عاشقانه

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
اس ام اس جدید و انواع اس ام اس های روز و اس ام اس های خنده دار
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    دوست دارید چه چیزایی واسه دانلود بزارم؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 216
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 119
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 164
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 165
  • بازدید ماه : 164
  • بازدید سال : 193
  • بازدید کلی : 3,699