loading...
اس ام اس جدید_اس ام اس عاشقانه
hamid بازدید : 5 یکشنبه 06 بهمن 1392 نظرات (0)

اس ام اس دلتنگی و تنهایی

.

سیـب از درخت افتاد… ستــاره از آسمـان… تــو از دماغ فیــل… من از پل صـراط… گاهی فرقی نمیکند از کجا… سرنوشت مشترکی ست… ســـقــــوط…

.

پر از بغضم پر از گریه پر از تلخی و شیرینی حلالم کن دارم میرم منو هرگز نمیبینی حلالم کن اگه دستام به دستای توعادت کرد اگه این عشق ادم کش به ما دو تا خیانت کرد

.

دیگرتمام شد!
آرزوهایم راگذاشته ام درون کوزه و باآبش قرصهای اعصابم را میخورم…
برای همیشه!!!

.

برای تــــــو …
برای چشمهایتــــــــ …
برای مـــن …
برای دردهایمــــ …
برای مــــا …
برای این همه تنهـــــــایی …
ای کاش خــــــــــــدا کاری بکند

.

چه تلخ است یادآوری سر آغاز عشـقـی که گمان می رفت جاودانه باشد . . .

اس ام اس دلتنگی و تنهایی

.

سیـب از درخت افتاد… ستــاره از آسمـان… تــو از دماغ فیــل… من از پل صـراط… گاهی فرقی نمیکند از کجا… سرنوشت مشترکی ست… ســـقــــوط…

.

پر از بغضم پر از گریه پر از تلخی و شیرینی حلالم کن دارم میرم منو هرگز نمیبینی حلالم کن اگه دستام به دستای توعادت کرد اگه این عشق ادم کش به ما دو تا خیانت کرد

.

دیگرتمام شد!
آرزوهایم راگذاشته ام درون کوزه و باآبش قرصهای اعصابم را میخورم…
برای همیشه!!!

.

برای تــــــو …
برای چشمهایتــــــــ …
برای مـــن …
برای دردهایمــــ …
برای مــــا …
برای این همه تنهـــــــایی …
ای کاش خــــــــــــدا کاری بکند

.

چه تلخ است یادآوری سر آغاز عشـقـی که گمان می رفت جاودانه باشد . . .

.

من دلم را فقط یکبارو یک روز به تو قرض می دهم تا ببینی که چه می کشم

.

اس ام اس دلتنگی و تنهایی

.

می دونی دلتنگی یعنی چی؟
دلتنگی یعنی اینکه: بشینی به خاطراتت باهاش فک کنی …
اونوقت یه لبخند بیاد رو لبت ولی چند لحظه بعد شوری اشکهای لعنتی ، شیرینی اون خاطره ها رو از یادت ببرند …

.

می روم…به کجا؟
نمی دانم ….حس بدی ست… بی مقصدی!
کاش نه باران بند می آمد… نه خیابان به انتها می رسید….

.

گفت : دوست دارم
گفتم : دوست ندارم !!
این دروغ به آن دروغ در …..!!

.

تردیدی نیست
تو رفته ای و دیگر بازنمیگردی
حالا دیگر تنهایی ام حرمت دارد
به حرمت آن هم که شده پشت سرت را نگاه نکن

.

اشتباهم این بود : . . . . . . که با دیدن اولین \\” دل \\” حکم کردم !

.

هر وقت داشتی یه ادمی رو تو ذهنت بزرگ می کردی جا واسه پشیمونی هم بذار . . .

.

کاش دهخدا میدانست دلتنگی…… فاصله…… بی وفایی……
تعریفش فقط دوحرف است…. تو

.

سقف آرزوهای ما ، کف آرزوهای دیگری است …
دنیا به طور ناجوانمردانه ای آپارتمان است !

.

اس ام اس دلتنگی و تنهایی

.

خدایا کسی را که قسمت دیگریست سر راهمان قرار نـــــده….
تا شب های دلتنگی اش برای مــــــــــا باشد و روزهای خوشش برای دیگــــــــری…

.

در همین حوالی هستند کسانی که تا دیروز می گفتند: بدون تو نفس هم نمی توانم بکشم….
اما امروز در آغوش دیگری نفس نفس می زنند……

.

کاش تلخی های زندگی کمی الکل هم داشت…
شاید مستمان می کرد و نوش می گفتیم …

.

به یاد تنهاییم افتادم که هیچکس سکوتش را نشکست…
جز خیال تو… ‎

.

قلبم رو که تکه تکه کردی،
کارت که تموم شد صدایم کن تا خرده های احساسم را از روی زمین جمع کنم…

.

قلبم را عصب کشی کرده ام….
دیگر نه از سردی نگاهی می لرزد و نه از گرمی آغوشی می تپد…

.

هنوز دلخوشی ذهن خسته ام اینست که در خیال خودم بیخیال من نشدی…

.

بلندترین شاخه ی درخت یک چیز را میفهماندآن هم تنهایی است . . .

.

حس میکنم جایی را تنگ کرده ام!!!
جایی در قلب تو برای آمدن دیگری…

.

چگونه میتوان به تاولهای پا گفت که تمام مسیر طی شده اشتباه بود؟

.

اس ام اس دلتنگی و تنهایی

.

ای فلک گر من نمی زادی اجاقت کور بود؟ من که خود راضى به این خلقت نبودم زور بود؟ من که باشم یا نباشم کاردنیا لنگ نیست ، من بمانم یا بمیرم هیچ کسی دلتنگ نیست…

.

داشتم باز خوابم رو نگاه میکردم ، از فریاد غوغا شدم در خود. . .
خنده میکردی ، جوابم این بود؟!

.

دلم تنگ است
اما هنوز تو در آنجا جا میشوی
چقدر ابعاد بودنت عجیب است . . .

.

زمانی فراموشت میکنم که بالای سنگ قبرم با افسوس بگویی کاش زنده بودی…

.

قشنگی فاصله ها به اینکه گاهی یادمون می اندازند که کسی هست که دلتنگش شویم

.

به حرمت نان و نمکی که با هم خوردیم
نان را تو ببر که راهت بلند است و طاقتت کوتاه
نمک را بگذار برای من
میخواهم این زخم تا ابد تازه بماند !!

.

به اندیشیدن خطر مکن
روزگار غریبی است نازنین
آن که بر در می کوبد شباهنگام
به کشتن چراغ آمده است
نور را در پستوی خانه نهان باید کرد . . .

.

دارم سعی می کنم همرنگ جماعت شوم،
آهای جماعت…
میشود کمکم کنید؟؟؟؟؟؟
شما دقیقا چه رنگی هستید؟!

.

سلامتی اونایی که مثل خودم این روزا که هوا دونفرست، با تنهاییشون قدم میزنن….

.

گیرم که از دیوار کوتاه دلم ساده میپری
با حصار بلند خیالم چه میکنی؟

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
اس ام اس جدید و انواع اس ام اس های روز و اس ام اس های خنده دار
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    دوست دارید چه چیزایی واسه دانلود بزارم؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 216
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 128
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 133
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 135
  • بازدید ماه : 330
  • بازدید سال : 359
  • بازدید کلی : 3,865