loading...
اس ام اس جدید_اس ام اس عاشقانه
hamid بازدید : 8 جمعه 04 بهمن 1392 نظرات (0)

يك زمان غافل شدم صد سال راهم دور شد

انقدر بيراهه رفتم تا دوچشمم كور شد

در دياري كه كسي نيست يار كسي

يا رب اي كاش نيفتد به كسي كار كسي

در دياري كه يار قاضي باشد

محكوم شدن به چوب دارعشق است                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                       

حدیث عشق من و تو...

حدیث ابر بهاریست...

تو از قبیله لبخند من از قبیله اندوه...

فضای فاصله صد آه...

فضای فاصله صد کوه...

تو از سپیده و نوری...

من از شقایق گلگون..                                                                                                                                                                                                                                                                          

گر هُـــــــــرم نفسهــــــــایت به داغــــســــــتان لبهــــــــایم گل تبـــــخــــــال بنشــــاند؛

من این تبخــــال شـــــیرین را که تنهــــــــا یادگار توست...

به دنیــــــایی نمـــــــی بخشم!

من سراپا عشقم من پر از تصویرم من پراز همهمه ی شوق یک تصمیمم من پر از فریادم آتشی بی تابم دل تو جنس بهار نخورد آتش من بر بالت تو پر از خواستنی شعر پرواز منی من سراپا اشکم من پر از آغازم من فقط عشق رسیدن به تو در خود دارم راه پر پیچ و خمیست تا در خانه ی تو راه بسیار و دلم غرق در حسرت تو رهگذر نیست دلم که رود راحت و سرد بعد تو می دانم من فقط گریه ی تبدار غمم تو پر از رمزی و راز چون شکفتن از خاک من سراپا بیداد پرم از وحشت راه ریشه ی تو تو زمین ریشه ی من در باد من تو را می خواهم هر چه بادا بادا                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                         آدم باید یک " تو" داشته باشه؛که هروقت ازهمه چی خسته وناامید بود، بهش بگه:
مهم اینه که توهستی!
♥بی خیال دنیا...!♥                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                              

فرقـے نمـے کند !! بگویم و بدانـے ...!

یا ... نگویم و بدانـے..! فاصله دورت نمی کند ...!!!

در خوب ترین جاﮮ جهان جا دارﮮ ...!    

جایـے که دست هیچ کسـے به تو نمـے رسد.: دلــــــــــــــم.....!!!                                                                                                                                                                                                                                                                                                                            

تنهـــــآ تـــــو را میـخواهــــمـ . . .

تنهـــــآ صدایتـــــ را میـخواهـــمـ تـــا موسیقیــــ سکوتـــــــ لـحظــه هایـــمـ بـاشـــد

نـگاهتــــــــ را میـخواهـــــمـ تـــا روشنیـــــ چشماے خستـــه امـ باشــــد

وجودتــــــ را میـخواهــــمـ تــا گرمــاے آغوشـــمـ باشـــد

دستــــــــ هایتـــــــ را میـخواهــــمـ تـــا نوازشگــــر بـــی کسیــــــ اشکهــــآیـــمـ باشـــد

و تنهــــآ خنــ ــده هایتــــــ را میـخواهـــــمـ تـــا مرحــــمـ کهنــــه زخمهـــآے زندگـیــــــــ امـ باشــــد                              

آرے تنهــــآ تــــــو را میــخواهـــــمــ …                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                             

نه  تو را در آغوش گرفته ام...

نه تو را بوسیده ام ...

نه حتی موهایت را نوازش کرده ام...

اما...

ببین چگونه برایت عاشقانه مینویسم                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                               

ﺩﻟــــﻢ ﺑﺮﺍﯾـــﺖ ﺗﻨــــﮓ ﺷـــﺪﻩ
ﺍﺳــــﺖ !
ﻣﯿﺨــــﻮﺍﻫﻢ ﺁﻧﻘـــــﺪﺭ ﺍﺷــــﮏ
ﺑﺮﯾــــﺰﻡ
ﺗــــﺎ ﻏﺒـــﺎﺭ ﻓﺎﺻــــﻠﻪ ﺍﺯ ﻗﻠﺒــــــﻢ
ﺗﻤﯿـــــﺰ ﺷـــﻮﺩ.
ﻭﻟــــــﯽ ﻣﯿﺘــــــﺮﺳﻢ ...
”ﺗﻬــــﺮﺍﻥ” ، ” ﻭﻧﯿـــــﺰ” ﺷــــﻮﺩ !!!

لب تو...

"جوخه ي انگور" من ايستاده ام مستم كند! حرفي بزن...

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
اس ام اس جدید و انواع اس ام اس های روز و اس ام اس های خنده دار
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    دوست دارید چه چیزایی واسه دانلود بزارم؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 216
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 17
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 19
  • بازدید ماه : 214
  • بازدید سال : 243
  • بازدید کلی : 3,749