loading...
اس ام اس جدید_اس ام اس عاشقانه
hamid بازدید : 4 جمعه 04 بهمن 1392 نظرات (0)

فراموش شدن همیشه از نبودن نیست !

گاهی از نزدیک شدن زیاد فراموش میشی . . .

***

مینویسم روزگارم بد نیست

اما تو بخوان

روزگارم این نیست...

***

 

می دونــــی زیباتــــرین حس چیــــه؟

اینــــکه بدونـــی در اوج تنهایـــی یکـــــی هست که به فکــــرته.

***

زندگـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی چیــــــــــــســــت؟

.

.

.

هیچوقت به جواب این سوال نرسیدم

***

بـه شـــوق ِ دیــــدارت …

چه آب و جـارویــی

راه انـــداخــتــه انـــد !

چشـم هـا و مـژه هـایـم …

فراموش شدن همیشه از نبودن نیست !

گاهی از نزدیک شدن زیاد فراموش میشی . . .

***

مینویسم روزگارم بد نیست

اما تو بخوان

روزگارم این نیست...

***


می دونــــی زیباتــــرین حس چیــــه؟

اینــــکه بدونـــی در اوج تنهایـــی یکـــــی هست که به فکــــرته.

***

زندگـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی چیــــــــــــســــت؟

.

.

.

هیچوقت به جواب این سوال نرسیدم

***

بـه شـــوق ِ دیــــدارت …

چه آب و جـارویــی

راه انـــداخــتــه انـــد !

چشـم هـا و مـژه هـایـم …

***

خدایی را که به اجبار به یاد اوری بی اختیار فراموشش خواهی کرد

***

گاهی وقتا مشکل از خودمونه واسه کسی که یک قدم به خاطر ما میاد 10 کیلومتر پیاده میریم...

***

کاشکی می شد که یک شب مهمون خواب من شی

حتی واسه یه لحظه رویای ناب من شی

"محمد اصفهانی"

***

 

 

***

کی جز من هواتو داره هوای گریه داره وقتی دوری تو

کی مثل من برات میمیره همش دلش میگیره وقتی دوری تو

***

میگن دنیا اسمش دخترونس وفا نداره...

.

.

ﺧﻮﺏ ﺗﻮ ﺻﺪﺍﺵ ﮐﻦ ﺟﻬﺎﻥ !ﺑﯿﺒﻦ ﻓﺮﻗﯽ ﺑﻪ ﺣﺎﻟﺖ ﻣﯿﮑﻨﻪ؟!!!

***

سلامتی حرفائی کہ نہ میشہ اس ام اس کرد،نہ میشہ تو چت تایپ کرد و نہ میشہ پای تلفن گفت...! حرفائی کہ برای زمانی ست کہ تورا در آغوش دارم!!

***

روزگارا:

تو اگر سخت بمن میگیری!

باخبر باش، که پژمردن من،

آسان نیست.

***

وقتی بدونم که یک لحظه به یادم هستی.تمام عمرم را فدای آن یک لحظه میکنم که من بی تو بودن را برای با تو بودن دوست دارم!!!

***

ایـن شـــب هــا

منــــم و قانــــون ٍ مــــرد بـــودن :

که بایـــد بی صــدا دفــن کنـــم

بغــض های گلـــو گیــــــرم را ...

***

داغـــونی اَم از آنجـــا شــــروع شُـــــد کــــه فَهمیـــــدَم . . . از میـــان ایـــــن همــــه “بـــود” مَــن در آرزوی یکــــی اَم کـــه ” نَبــــود “

***

عشقـــــــم...

حالاکــــــــه قسمـــــــــت دوریــــــــــــــه با رو یات سر میکــــــنم....

چقـــد یادت عیمیقه تو دلـــــــــم...

چقــــدعزیزی واســــــــــم...

***

ﭼﻘﺪﺭ ﺩﻭﺳﺘﺖ ﺩﺍﺷﺘﻢ ... ﭼﻘﺪﺭ ﻧﻔﻬﻤﯿﺪﯼ !...

ﻧﻤﯿﮕﻮﯾﻢ " ﺯﯾﺒﺎﺗﺮﯾﻦ " ﺍﻣـــﺎ ...ﺗــﻮ ...

" ﻋﺎﺷﻘﺘﺮﯾﻦ " مَرد ﺯﻧﺪﮔﯿﺖ ﺭﺍ ﺍﺯ ﺩﺳﺖ

ﺩﺍﺩﯼ ...

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
اس ام اس جدید و انواع اس ام اس های روز و اس ام اس های خنده دار
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    دوست دارید چه چیزایی واسه دانلود بزارم؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 216
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 176
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 190
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 192
  • بازدید ماه : 387
  • بازدید سال : 416
  • بازدید کلی : 3,922