loading...
اس ام اس جدید_اس ام اس عاشقانه
hamid بازدید : 6 جمعه 04 بهمن 1392 نظرات (0)

غفلت کرده ای مادر ...پشت این قلب عاشق فرزندت آرام آرام جان می سپارد ...و تو فراموش کردن را به او نیاموخته بودی !!!

***

نکردم در این دنیا گناهی ، فقط کردم به چشمانت نگاهی ، گناه من اگر باشد گناهی ، مجازاتم کن هر طور که خواهی .

***

 

مث آهن شدم انگار تو میگی محو پروازم،یه پیله میکنم امشب شاید پروانه شم بازم،کاش اینجا بود دوتا دستات نمی تونم بخوابم باز،میسوزه جای قیچی ، چه شکلی بود پر پرواز ...

***

خود را ارزان نفروش در فروشگاه بزرگ هستی روی دلت نوشته شده قیمت =خدا

***

اس ام اس زیبا

***

بگذار که مشکلات را درک کنی

تا لذت کیش و مات را درک کنی

زحمت بکش این پیاز را پوست بگیر

تا فلسفه‌ی حیات را درک کنی

غفلت کرده ای مادر ...پشت این قلب عاشق فرزندت آرام آرام جان می سپارد ...و تو فراموش کردن را به او نیاموخته بودی !!!

***

نکردم در این دنیا گناهی ، فقط کردم به چشمانت نگاهی ، گناه من اگر باشد گناهی ، مجازاتم کن هر طور که خواهی .

***


مث آهن شدم انگار تو میگی محو پروازم،یه پیله میکنم امشب شاید پروانه شم بازم،کاش اینجا بود دوتا دستات نمی تونم بخوابم باز،میسوزه جای قیچی ، چه شکلی بود پر پرواز ...

***

خود را ارزان نفروش در فروشگاه بزرگ هستی روی دلت نوشته شده قیمت =خدا

***

اس ام اس زیبا

***

بگذار که مشکلات را درک کنی

تا لذت کیش و مات را درک کنی

زحمت بکش این پیاز را پوست بگیر

تا فلسفه‌ی حیات را درک کنی

***

هروقت دیدی دارن بهت حسادت میکنن، بدون داری راهتو درست میری

***

وفــــــا ز ما ندیده ای قبول اما خوب...

خودت به رحمت شاهانه عادتمان دادی

***

قصه ها بر من گذشت تا بدانم کیستم

سرنوشتم هر چه بوده من پشیمان نیستم

من اگر سردار عشقم یا که پاک باخته ام

سرنوشتم را به دستان خودم ساخته ام

***

 

***

عارفی را دیدم که در دستی آب داشت و در دستی آتش.

می گفت می روم تا آب در دوزخ ریزم و آتش در بهشت افکنم

تا کسی خدا را نه از بیم آتش پرستد و نه از ذوق بهشت...

خدا را برای خدا باید خواست!!!!!!!

***

اس ام اس زیبا

***

زندگی از هر شخص نقشی را میخواهد.این فقط خود فرد است که می تواند کشف کند باید در زندگی چه نقشی را ایفا کند. ویکتور فرانکل

***

خداوندامراعزیزگردان وبه خودپسندی دچارم مکن،مرابه بندگی وخاکساری درگاهت توفیق ده وچنان مکن که عبادت خویش رابزرگ پندارم وآن راتباه کنم.(صحیفه سجادیه.دعای بیستم)التماس دعا

***

بهشت در دستان مادر بود ، مادر آن را زمین گذاشت تا ما را در آغوش بگیرد ، اکنون میگویند بهشت زیر پای مادران است .

***

خوب یادم هست ... زمانی که تورا بدست آوردم لبخند زدمو به پشت سر خیره شدم چیزی نبود تمام دنیایم را برای تو از دست داده بودم! 2باره لبخند زدم چون می ارزید! اگر تو نبودی همین لبخند راهم نداشتم...

***

کجا دلبری زیباتر از "ایران" سراغ دارید ؟ معشوقی که هزاران هزار پیکر عاشق در زیر پایش ، تن به خاک کشیده اند .

***

وصیت میکنم بعد از مرگم،گوشتهای بدنم را به دوستانم بدهند تا میل کنند

آخر آنها به خوردن گوشت برادر مرده یشان خیلی علاقه دارند ...

***

اینجا صدای پا زیاد می شنوم اما هیچ کدام تو نیستی ، دلم خوش کرده خودش را به این فکر که شاید " پا برهنه بیایی " ؟؟؟ اللهم عجل لولیک الفرج

***

اس ام اس زیبا

***

چقـدر محکـم احساس ِ دوستــــ داشتن را مُشت کرده ای

خود ِ تـــو هــــــم باور نداری که این مُشتـــــ خالی ست . . .

باز کن مُشتتـــــ را قول می دهم با هم تعجبـــــ کنیم !!!

***

این دنیاجایست وقتی زانوهایت راازشدت تنهایی بغل گرفته ای به جای همدردی ......برایت پول خردمی اندازند!!!!!!

***

آنکه برگشت و جفا کردو به هیچم بفروخت...

به همه عالمش از من نتوانند خرید!!!!!

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
اس ام اس جدید و انواع اس ام اس های روز و اس ام اس های خنده دار
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    دوست دارید چه چیزایی واسه دانلود بزارم؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 216
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 167
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 180
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 182
  • بازدید ماه : 377
  • بازدید سال : 406
  • بازدید کلی : 3,912