loading...
اس ام اس جدید_اس ام اس عاشقانه
hamid بازدید : 6 یکشنبه 06 بهمن 1392 نظرات (0)

اس ام اس عاشقانه و زیبا

.

کوتاه ترین داستان دنیا
.
.
روزی روزگاری خدا ما را آفرید , تا آدم باشیم
قصه ما به سر رسید.
خدا به خواستش نرسید…

.

گرچه جدا از تو ولی همیشه با تو زیستم / من و تو نکن ، که من کسی به جز تو نیستم .

.

گوشیتو چی کار کردی زنگ که میزنم میگه: مشترک موردنظر خوشگله بوسیدنش مشکله!

.

آبی باش مثل آسمان تا…
عمری به هوای دیدنت سر به هوا باشم

.

به شانه ام میزنی تا تنهایی ام را تکانده باشی به چه دل خوش کرده ای تو؟؟؟…..
تکاندن برف از شانه آدم برفی….؟؟؟

.

یکی میدونه دوستش داری یکی نمیدونه…
بیچاره اونی که فک میکنه دوستش داری…

اس ام اس عاشقانه و زیبا

.

کوتاه ترین داستان دنیا
.
.
روزی روزگاری خدا ما را آفرید , تا آدم باشیم
قصه ما به سر رسید.
خدا به خواستش نرسید…

.

گرچه جدا از تو ولی همیشه با تو زیستم / من و تو نکن ، که من کسی به جز تو نیستم .

.

گوشیتو چی کار کردی زنگ که میزنم میگه: مشترک موردنظر خوشگله بوسیدنش مشکله!

.

آبی باش مثل آسمان تا…
عمری به هوای دیدنت سر به هوا باشم

.

به شانه ام میزنی تا تنهایی ام را تکانده باشی به چه دل خوش کرده ای تو؟؟؟…..
تکاندن برف از شانه آدم برفی….؟؟؟

.

یکی میدونه دوستش داری یکی نمیدونه…
بیچاره اونی که فک میکنه دوستش داری…

.

اس ام اس عاشقانه و زیبا

.

وقتی سگهادر بیابان از گرگها رشوه میگیرند و مترسکها در مزارع با کلاغها تبانی میکنند…. از وفاداری آدمها چه انتظاریست….؟؟؟

.

اینروزها عجیب درد روحم را به دوشم میکشم… خدایا…. قرصهای فراموشیم کجاست؟!!

.

عشق و بهانه از تو ، ناز و نوازش از من ، قهر و گلایه از تو ، آشتی و سازش از من ، یه قلب ساده از تو ، عشق و علاقه از من ، فقط ، فقط تو گل باش ، ریشه و ساقه از من

.

ازبانک دوستی شعبه صفا مزاحمتون میشم! حساب وفاتون خالی شده

.

نگاه ساکت باران به روی صورتم دزدانه میلغزد”ولی باران نمیداند که من دریایی از دردم”به ظاهر گرچه می خندم “ولی اندر سکوتم تلخ می گریم!

.

دوستی بسته ی پیچیده به ربان نبود ، که کسی روز تولد به کسی هدیه کند ، دوستی قلب من است و دل تو ، که در این راه به هم هدیه شود.

.

گرمی دست هایت چیست که دستهایم آنها را میطلبد ؟ در آینه چشمهایم بنگر چه میبینی؟ آیا میبینی که تو را میبیند؟ صدای تپش قلبم را میشنوی که فریاد میزند دوستت دارم؟ دوست ندارم که بگویم دوستت دارم. دوست دارم که بدانی دوستت دارم!

.

اس ام اس عاشقانه و زیبا

.

کـنـارت کــه بــاشــم خــوردن آب هــم مــسـتــم مـیکـنـد!
بــ ــ ـ ــی تــ ـ❤ـ ـــو امــا ،
تــمــام سـنـگــیـنـ ــی کــوهـهـا بــر دوش مـ ـن است..
و شـراب نــاب شـ ــیــراز هـــم مــستم نـمــی کـنـد! ܓ✿

.

اصرار من برای ماندن از بی کسی نیست تنها برای بودن با تو پا فشاری میکنم

.

یکی بود یکی نبود زیر این سقف کبود یک غریبه آشنا دل و جونم و ربود اینجوری نگاه نکن گل یاس مهربون اون غریبه خودتی همیشه با من بمون

.

درویشی را دیدم شتابان مى دود گفتم : درویش کجا ؟ گفت مراسم عزا .
گفتم مگه کی مرده ؟ آهی کشید و گفت مردانگی و وفا!

.

ایستادن اجبار کوه بود ، رفتن سرنوشت آب ، افتادن تقدیر برگ و صبر پاداش آدمی ، پس بی هیچ پاداشی حراج محبت می کنیم که همه ی ما خاطره ایم !

.

زندگی حکمت اوست. چند برگ را تو ورق خواهی زد ما بقی را قسمت، قسمتت شادی باد .

.

مثل بارون با صفایی مثل خون تو قلب مایی چه بخواهی چه نخواهی عزیز دل مایی

.

روزگاریست همه عرض بدن میخواهند / همه از دوست فقط چشم و دهن میخواهند / دیو هستند ولی مثل پری می‌پوشند / گرگ‌هایی که لباس پدری می‌پوشند / آنچه دیدند به مقیاس نظر می‌سنجند / عشق‌ را همه با دور کمر می‌سنجند / خب طبیعی ست که یک روزه به پایان برسد / عشق‌هایی که سر پیچ خیابان برسد

.

امشب کم توقع شده ام !
آرزویم کوچک است و کم حرف ، هیچ نمیخواهم جز ‏”‏تـو‏”

.

اس ام اس عاشقانه و زیبا

.

عشق همیشه نافرجام است برای درخت ها !
به آسمان هم که برسند به همدیگر نمی رسند ؛ تبر ها مگر کاری کنند !

.

به حرمت نان و نمکی که با هم خوردیم ، نان را تو ببر که راهت بلند است و طاقتت کوتاه ؛ نمک را بگذار برای من که می خواهم این زخم همیشه تازه بماند !

.

میخواستم اسمتو رو سینه ام خالکوبی کنم اما ترسیدم صدای قلبم اذیتت کنه!!!

.

صدای قلب نیست…
صدای پای توست که شب ها در سینه ام میدوی…
کافیست کمی خسته شوی..
کافیست بایستی..
«گروس عبدالملکیان»

.

آوای باد انگار آوای خشکسالیست , بگذار تا بگویم تقدیر لا ابالیست
باید که عشق ورزید…
باید که مهربان بود…
زیرا که زنده ماندن هر لحظه احتمالیست

.

باز باران بارید/ خیس شد خاطره ها / مرحبا بر دل ابری هوا / هر کجا هستی باش / آسمانت آبی / و تمام دلت از غصه ی دنیا خالی

.

اعتبار آدم ها به حضورشان نیست به دلهره ای است که در نبودشان احساس می کنی…

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
اس ام اس جدید و انواع اس ام اس های روز و اس ام اس های خنده دار
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    دوست دارید چه چیزایی واسه دانلود بزارم؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 216
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 201
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 221
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 224
  • بازدید ماه : 419
  • بازدید سال : 448
  • بازدید کلی : 3,954