loading...
اس ام اس جدید_اس ام اس عاشقانه
hamid بازدید : 5 جمعه 04 بهمن 1392 نظرات (0)

اس ام اس عاشقانه ی جدید و زیبای 92

من رسم دوستی ام مثل نان نیست
که گرمش سر سفره دل باشد
و سردش سهم نمکی
چه گرمای حضورت و چه سرمای نبودنت را دوست دارم

 

 

 

قفس یعنی دهان من
وقتی زبانم روی اسم تو قفل می شود . . .

 

 

 

در سینمای چهار بُعدی چشمانت
برنده ی هفته سیمرغ بلورینِ بهترین تماشاچی می شوم . . .

اس ام اس عاشقانه ی جدید و زیبای 92

من رسم دوستی ام مثل نان نیست
که گرمش سر سفره دل باشد
و سردش سهم نمکی
چه گرمای حضورت و چه سرمای نبودنت را دوست دارم

 

 

 

قفس یعنی دهان من
وقتی زبانم روی اسم تو قفل می شود . . .

 

 

 

در سینمای چهار بُعدی چشمانت
برنده ی هفته سیمرغ بلورینِ بهترین تماشاچی می شوم . . .

 

 

 

از سرمای زمستان نمی ترسم
وقتی به تو گرم است “دلم” . . .

 

 

 

وقتی نخواستنت…
آروم بکش کنار …
غم انگیز است اگر تو را نخواهد
مسخره است اگر نفهمی
احمقانه است اگر اصرار کنی . . .

 

 

 

گاهی “دوست داشتن” پنهان بماند قشنگ تر است
دوست داشتن را باید کشف کرد ، درک کرد و از آن لذت برد . . .

 

 

 

چو قلب شب تاریک تنهایی هایم دوستت دارم
چو بامداد خوش دوستت دارم
به یاد تو و یادهایت شب نشستم بیدار
چه خواب باشم چه بیدار باشم دوستت دارم

 

 

 

یعقوب یادم داده است ، دلبرت وقتی کنارت نیست
کوری بهتر است از دیدن . . .

 

 

 

" وابستگی "
این جمله بی جان روزی هزار بار جانم را میگیرد !

 

 

 

آرزو دارم فقط یکبار سرت را روی سینه ام بگذاری
تا تپش نامنظم قلبم را احساس کنی
ولی از این میترسم که قلبم به احترامت بایستد . . .

 

 

 

وقــتی کنـــارمــی
جــــایــی بــرای  هیــچ شتـابـی نـیست
مقــــصـد
همـــــین حضــــــور  مـــن و تــــوسـت . . .

 

 

 

دل من در ره عشقت چه اسیراست
که توجان منی...
تک سواردل من گام بنه بردل ودیده
که تو ایمان منی...

 

 

 

احتیاجی به تسبیح نیست ...
همین که دستانت را به من بدهی با آن ذکر دوست داشنن میگویم ...

 

 

 

خیلی ها، وقتی بارون میباره
دلشون میگیره
اما اینجا . . .
وقتی بارون میباره که
دلِ "تو"میگیره . . .

 

 

 

تنفس شروع زندگیست؛
زیبایی هنر زندگیست؛
عشق جزیی از زندگیست؛
اما « دوست خوب » قلب زندگیست

 

 

 

خوبی هاست که باعث میشه آدما دلتنگ بشن به خاطر خوبیهات یه عالمه دلتنگتم . . .

 

 

 

دلت شهر پریشانی است عاشق... نصیبت نابسامانی است عاشق... هزاران دیدنی در پیش داری... هنوز اغاز ویرانی است عاشق.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
اس ام اس جدید و انواع اس ام اس های روز و اس ام اس های خنده دار
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    دوست دارید چه چیزایی واسه دانلود بزارم؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 216
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 25
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 28
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 30
  • بازدید ماه : 225
  • بازدید سال : 254
  • بازدید کلی : 3,760