loading...
اس ام اس جدید_اس ام اس عاشقانه
hamid بازدید : 7 دوشنبه 30 دی 1392 نظرات (0)

 

یکی را دوست دارم که میدانم او دیگر برایم یکی نیست

او برایم یک دنیاست

اس ام اس عاشقانه سری 6

SMS Asheghaneh

صحبت از فاصله نیست

صحبت از مهر و وفاست

شاید این فاصله ها

محک عاطفه هاست

اس ام اس عاشقانه سری 6

SMS Asheghaneh

عشق با هم صعود کردن نیست

عشق در وقت سقوط با هم بودن است

یکی را دوست دارم که میدانم او دیگر برایم یکی نیست

او برایم یک دنیاست

اس ام اس عاشقانه سری 6

SMS Asheghaneh

صحبت از فاصله نیست

صحبت از مهر و وفاست

شاید این فاصله ها

محک عاطفه هاست

اس ام اس عاشقانه سری 6

SMS Asheghaneh

عشق با هم صعود کردن نیست

عشق در وقت سقوط با هم بودن است

اس ام اس عاشقانه سری 6

SMS Asheghaneh

 

بعضی آدما هستن که وقتی گرفتارشون میشی

دیگه از آزادی بدت میاد !

اس ام اس عاشقانه سری 6

SMS Asheghaneh

زندگی زیباست

یعنی از همان روز که تو تمام زندگی ام شدی

اس ام اس عاشقانه سری 6

SMS Asheghaneh

نفسم !

تو را از من بگیرند ، می میرم …

اس ام اس عاشقانه سری 6

SMS Asheghaneh

درسته که گوشیم قیمتی نداره

ولی اونیکه بهم زنگ میزنه قیمتی ترینه …

اس ام اس عاشقانه سری 6

SMS Asheghaneh

رنگین کمان همیشه بعد از باران می آید …

کاش همیشه چشمانم بارانی باشد رنگین کمان من

شاید تو بیایی !

اس ام اس عاشقانه سری 6

SMS Asheghaneh

تمام شهر از بس عاشقی کردند قهارند …

من اما هنوز ناشیانه دوستت دارم !

اس ام اس عاشقانه سری 6

SMS Asheghaneh

در خیالم با خیالت بی خیال عالمم …

اس ام اس عاشقانه سری 6

SMS Asheghaneh

فرقی ندارد …

شرق یا غرب …

شمال یا جنوب …

من تو را به هر جهت دوست دارم هنوز !

اس ام اس عاشقانه سری 6

SMS Asheghaneh

منتظر نباش کسی بیاد که دنیا را بهت بده

دعا کن کسی پیدا بشه که تو را به دنیا نده …

اس ام اس عاشقانه سری 6

SMS Asheghaneh

تو را با ط دسته دار مینویسم

♥ طـــــو ♥ با همه فرق داری …

اس ام اس عاشقانه سری 6

SMS Asheghaneh

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
اس ام اس جدید و انواع اس ام اس های روز و اس ام اس های خنده دار
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    دوست دارید چه چیزایی واسه دانلود بزارم؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 216
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 34
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 36
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 37
  • بازدید ماه : 36
  • بازدید سال : 65
  • بازدید کلی : 3,571