loading...
اس ام اس جدید_اس ام اس عاشقانه
hamid بازدید : 3 یکشنبه 06 بهمن 1392 نظرات (0)

 

اس ام اس زیبا و عاشقانه

.

دلی دارم ز جنس سنگ و شیشه / چنان مهرت به جانم کرده ریشه / که در شش گوشه ی قلبم نوشته / عزیزم ، دوستت دارم همیشه

.

دوستی من شبیه باران نیست که گاهی می آید و گاهی نمی آید، دوستی من شبیه هواست،
گاهی وقتا ساکت ولی
همیشه در اطراف توست.

.

کاش نامت را با خط بریل مینوشتند ، صدا کردنت کافی نیست ، شکوه اسم تو را باید لمس کرد !

.

دریا مفهوم بزرگیه اما نه به وسعت نگاه تو
خدایا چشمان دریایی کسی که این پیام رو میخونه هیچوقت بارونی نکن

.

در این دنیا که مردانش عصا از کور می دزدند / چه خوش باور من شیدا که دنبال وفا گشتم

.

شرط دل دادن دل گرفتنه وگر نه یکی بی دل میشه و یکی دودل…

 

اس ام اس زیبا و عاشقانه

.

دلی دارم ز جنس سنگ و شیشه / چنان مهرت به جانم کرده ریشه / که در شش گوشه ی قلبم نوشته / عزیزم ، دوستت دارم همیشه

.

دوستی من شبیه باران نیست که گاهی می آید و گاهی نمی آید، دوستی من شبیه هواست،
گاهی وقتا ساکت ولی
همیشه در اطراف توست.

.

کاش نامت را با خط بریل مینوشتند ، صدا کردنت کافی نیست ، شکوه اسم تو را باید لمس کرد !

.

دریا مفهوم بزرگیه اما نه به وسعت نگاه تو
خدایا چشمان دریایی کسی که این پیام رو میخونه هیچوقت بارونی نکن

.

در این دنیا که مردانش عصا از کور می دزدند / چه خوش باور من شیدا که دنبال وفا گشتم

.

شرط دل دادن دل گرفتنه وگر نه یکی بی دل میشه و یکی دودل…

.

اس ام اس زیبا و عاشقانه

.

هر سحر آفتاب من بودی / همه شب ها شهاب من بودی / ور شکستم بدون چشمانت / تو تمام حساب من بودی .

.

یه بغل گلهای لاله , سبدی پر از ستاره , میفرستم واسه دوستم که دلش مثل بهاره…

.

دلتنگی من تمام نمیشود
همین که فکر کنم
من و تو
دو نفریم
دلتنگتر میشوم برای تو…

.

به سلامتی رفیقی که تو رفاقت کم نذاشت ولی کم برداشت تا رفیقش کم نیاره

.

با عطری که تو هدیه داده ای
به دنیا ثابت خواهم کرد
که نه جدایی در راه است
و نه قلب هایمان سرد خواهد شد!!

.

برای آدم نابینا شیشه و الماس یکیه، اگه کسی قدرتو ندونست فکر نکن که تو شیشه ای، اون نابیناست .

.

تو که میدانی تمام وجودم هستی
این شعر را برای تو نوشتم تا بخوانی و بدانی همه ی زندگی ام هستی
نه قافیه دارد ، نه ردیف ، نه آهنگ دارد نه طنین
اینها همه حرف دلم بود ، همین!

.

هیچ وقت شعار نداده ام، که به زور باید لبخند زد!
بعضی وقت ها باید تا نهایت آرامش گریست، آن گاه است که تبسمی میهمان لبانت می شود که زیبا تر از رنگین کمان بعد از باران است

.

اس ام اس زیبا و عاشقانه

.

مثل او که در کنار ساحل دریا نشسته
به امواج دریا دل بسته
من هم نشسته ام در کنار ساحل قلب تو
و دل بستم به تو
دل بستم به امواج خروشان عشق تو

.

اگر عالم رود یادم تو از یادم نخواهی رفت به شرط آنکه گهگاهی تو هم از ما یادی کنی

.

روزی در خیال عشق تو بودم ،
تا تو را به دست نیاوردم بی خیال نشدم
با همان خیال خوش ، عاشقت شدم ،
با همان خیال ، همان آرزوی محال ،
در دریای بی کران عشقت غرق شدم

.

اگه اونی که دوسش داری خاک باشه و تو سفالگر باهاش چی میسازی؟

.

کاش دل آدما هم عین دماغ بود
وقتی میگرفت فین میکردی وا میشد

.

آرامترسکوت کن صدای بی تفاوتیت آزارم میدهد

.

ما نه آنیم که در بازی زشت روزگار / هرکه دردیده مان نیست، زخاطر ببریم.

.

همه ی بغض من تقدیم غرورت باد. غروری که لذت دریا را به چشمانت حرام کرد.

.

کاش انسان هم مانند شمع فقط یک روز زندگی میکرد اما در کنار پروانه ی خودش…

.

اس ام اس زیبا و عاشقانه

.

اندیشه ات را با هر که می پرورانی خوش به حالش،مرا همین بس که دوستت دارم…

.

باورت گربشود گرنشود حرفی نیست.اما،نفسم میگیرد درهوایی که نفسهایت نیست…

.

در ساحل قلبها فقط ردپای دوست میماند وگرنه موج روزگار هر رد پایی را گم میکند..

.

اگه دوسم داری بلند فریاد بزن. حتی اگه نشنوم باورت میکنم عشقم.

.

چو مستان بهم مهربانی کنیم
دمی بی ریا زندگانی کنیم
جهان منزل راحت اندیش نیست
ازل تا ابد یک نفس بیش نیست

.

مــن، از تمام آسمـــان یک بــــاران را میخواهم …
و از تمــــام زمیــــن، یک خیابان را …
و از تمــــام تـــــو، یک دست
که قفــــل شده در دست مـــــن …

.

عقل گفت که عشق چیست؟
عشق فرمود که این دیوانگی ست!
به امید نگاهش زنده مانی
ولی با فکر دوریش جان ببازی…!!!

.

شاید آن هنگام که کیمیاگر کیمیا میکرد به مس عشق می ورزید طلای ناب بدست میی آورد.

.

اى کاش قانون همه دوستى ها این بود: یا رفاقت تعطیل یا جدایى هرگز

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
اس ام اس جدید و انواع اس ام اس های روز و اس ام اس های خنده دار
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    دوست دارید چه چیزایی واسه دانلود بزارم؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 216
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 132
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 137
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 139
  • بازدید ماه : 334
  • بازدید سال : 363
  • بازدید کلی : 3,869