loading...
اس ام اس جدید_اس ام اس عاشقانه
hamid بازدید : 6 یکشنبه 06 بهمن 1392 نظرات (0)

اس ام اس عاشقانه و زیبا

.

بنام دو گل بهشت: یکى عشق و دیگرى سرنوشت ، به قلم گفتم بنویس ، هرچى دلش خواست نوشت ، منو خاک پاى دوست و دوست را تاج سر ما نوشت.

.

برلب دریای حسرت خانه ای دارم قدیمی , از تمام دار دنیا دوستی دارم صمیمی ، گاه و بی گاه یادی از ما می کند با مرامش شرم سارم میکند

.

“ابر” براى سر سبزى… “آبروى” خود را گرو گذاشت!
چه با شکوه است، جارى شدن آبى “آسمان”…
و سر سبز شدن “زمین” !

.

هرچند دل به نام هم دادیم، ماعاشقان رفته ازیادیم،لیلى ترین مجنون این دشتیم،شیرین ترین اندوه فرهادیم،حواى من بامن بمان تامرگ،ماباهم ازیک سیب افتادیم.

.

تو احساسی به من دادی که وصفش نقطه چین باشد نمی دونم چقدرخوبه اگر عشق این چنین باشد.

.

چه شدی پنجره شوق چرابسته شدی؟ شاید از همنفسی بادل ماخسته شدی!

اس ام اس عاشقانه و زیبا

.

بنام دو گل بهشت: یکى عشق و دیگرى سرنوشت ، به قلم گفتم بنویس ، هرچى دلش خواست نوشت ، منو خاک پاى دوست و دوست را تاج سر ما نوشت.

.

برلب دریای حسرت خانه ای دارم قدیمی , از تمام دار دنیا دوستی دارم صمیمی ، گاه و بی گاه یادی از ما می کند با مرامش شرم سارم میکند

.

“ابر” براى سر سبزى… “آبروى” خود را گرو گذاشت!
چه با شکوه است، جارى شدن آبى “آسمان”…
و سر سبز شدن “زمین” !

.

هرچند دل به نام هم دادیم، ماعاشقان رفته ازیادیم،لیلى ترین مجنون این دشتیم،شیرین ترین اندوه فرهادیم،حواى من بامن بمان تامرگ،ماباهم ازیک سیب افتادیم.

.

تو احساسی به من دادی که وصفش نقطه چین باشد نمی دونم چقدرخوبه اگر عشق این چنین باشد.

.

چه شدی پنجره شوق چرابسته شدی؟ شاید از همنفسی بادل ماخسته شدی!

.

اس ام اس عاشقانه و زیبا

.

صبرکن سهراب!
گفته بودی قایقی خواهم ساخت!!!
قایقت جادارد؟؟؟
من هم ازهمهمه اهل زمین دلگیرم!!!

.

ای خوش آن لحظه ی دیدار که ما یار شدیم، به صفای دل هم سخت گرفتار شدیم.

.

اگه این اس ام اس روخوندی یعنی دوستم داری اگه پاک کنی یعنی خیلی منو میخوای اگه جواب بدی یعنی عاشقمی اگه جواب ندی یعنی دیوونمی اگه تماس بگیری یعنی بدون من نمیتونی زندگی کنی حالا میخوای چیکار کنی!!!!!!!!!!!!!!!

.

پرسیدندکدام راه نزدیکتراست؟گفتم به کجا؟گفت:خلوتگه دوست.گفتم که مگرفاصله ای می بینی بین دل وآنکس که دلم منزل اوست.

.

برایت دعا میکنم که ایکاش خدا ، از تو بگیرد! هر آنچه را که ، خدا از تو می گیرد.

.

این روزها تلخ شده ام,
تلخ تر از سم مار!
به یاد روزهای خوبم مدارا کن و به رویم نیار…

.

تولد و مرگ را درمانی نیست ، مهم این است که فاصله میان این دو را شاد زندگی کنیم…

.

سودای عشقت در سر می پروارم،بااینکه زخم ها را در دل می سوزانم،ولی میدانی هنوز دوستت دارم

.

اس ام اس عاشقانه و زیبا

.

درقید غمم،خاطرآزاد، کجایى؟تنک است دلم،قوت فریاد کجایى؟باآنکه زمانیست زمایاد نکردى! اى آنکه نرفتى دمى ازیاد کجایى؟

.

به نام خدائی که هستی را با مرگ / دوستی را یک رنگ / زندگی را با رنگ / عشق را رنگارنگ / رنگین کمان را هفت رنگ / شاپرک را صد رنگ / و مرا دلتنگ تو آفرید

.

ای کاش قانون تمام دوستی ها این بود، یا رفاقت تعطیل ، یا جدایی هرگز…

.

از تو میگذرم بی آنکه دیگر تو را ببینم ،
از تو میگذرم بی آنکه خاطره ای را از تو بر دوش بکشم ،
نمیخواهم دیگر طعمی را از عشق بچشم.
از تو میگذرم ، تویی که گذشتی از همه چیز ،
این را هم فراموش میکنم ، جای من در اینجا نیست!

.

وقتی یک چیز برات آرزو بود…وقتی رسیدی تازه میفهمی آرزوش بهتر از رسیدنش بود

.

به اندازه ی چشمان کفتربازی که کفترش بر بام دیگری نشسته ، بیقرارتم !

.

زندگی یعنی بخند هر چندکه غمگینی ، ببخش هر چند که مسکینی ، فراموش کن هر چند که دلگیری ، این گونه بودن زیباست هر چند که آسان نیست

.

هر شب مرا با خود میبری
میبری به جایی که تاریک است و روشنایی آن تویی
هرشب مرا به اوج میبری
میرسیم به جایی که نگاهت همیشه آنجا بود
ما یکی شده ایم با هم
همیشگی شده عشقمان، بگو از احساست برای من…
همیشه میگویم تو تا ابد برایم یکی هستی

.

اس ام اس عاشقانه و زیبا

.

تنها خداست که میداند
“بهترین”
در زندگی تو چگونه معنا میشود
من آن بهترین را برایت آرزو میکنم…

.

خوشبختی یعنی اینکه خداوند آنقدر عزیزت کند که وجودت آرامبخش دیگران باشد

.

رسم ما آوارگان ترک وفا و دوست نیست. رسم ما دریادلان خشکیدن احساس نیست. ما محبت را به نام دوست ارزان میکنیم.تا صداقت زنده است ما هم رفاقت میکنیم

.

نم نم عشقت را بادریای محبت دیگران عوض نمیکنم حتی اگر از دیدگانم دور باشی

.

دلتنگی قشنگه بخاطر تو،تنهایی قشنگه به انتظار تو،عشق قشنگه با وجودتو

.

دردیده ی مانقش رخ دوست اگرنیست ، یادش به دلم لحظه ای از سینه جدانیست ، درسینه ی بی کینه ی ما نقشت و جاریست ، هر چند که در دیده ی ما جای تو خالیست

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
اس ام اس جدید و انواع اس ام اس های روز و اس ام اس های خنده دار
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    دوست دارید چه چیزایی واسه دانلود بزارم؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 216
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 75
  • آی پی دیروز : 201
  • بازدید امروز : 82
  • باردید دیروز : 221
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 305
  • بازدید ماه : 500
  • بازدید سال : 529
  • بازدید کلی : 4,035