loading...
اس ام اس جدید_اس ام اس عاشقانه
hamid بازدید : 5 یکشنبه 06 بهمن 1392 نظرات (0)

اس ام اس عاشقانه دی ۹۲

.

آرزو دارم فقط یک بار سرت را روی سینه ام بگزاری تا طپش نا منظم قلبم را حس کنی . ولی از این میترسم که قلبم به احترامت بایستد !

.

من تا ابد لیلی آن جنونی که مرا به آن کشاندی خواهم ماند…

.

عشق یعنی آن نخستین حرفها.عشق یعنی درمیان برفها.عشق یعنی یادآن روز نخست.عشق یعنی هرچه درآن یادتوست.

.

عزیزتر از جانم ، آسمان باش تا عمری برای دیدنت سر به هوا باشم

.

نیمکت با هم بودنمان تنهاست ، من دل نشستن ندارم ، تو دلیل نشستن باش !

.

عشق همچون نقاشیست با این تفاوت که نقاشی را می توان پاک کرد اما عشق را هرگز

اس ام اس عاشقانه دی ۹۲

.

آرزو دارم فقط یک بار سرت را روی سینه ام بگزاری تا طپش نا منظم قلبم را حس کنی . ولی از این میترسم که قلبم به احترامت بایستد !

.

من تا ابد لیلی آن جنونی که مرا به آن کشاندی خواهم ماند…

.

عشق یعنی آن نخستین حرفها.عشق یعنی درمیان برفها.عشق یعنی یادآن روز نخست.عشق یعنی هرچه درآن یادتوست.

.

عزیزتر از جانم ، آسمان باش تا عمری برای دیدنت سر به هوا باشم

.

نیمکت با هم بودنمان تنهاست ، من دل نشستن ندارم ، تو دلیل نشستن باش !

.

عشق همچون نقاشیست با این تفاوت که نقاشی را می توان پاک کرد اما عشق را هرگز

.

اس ام اس عاشقانه دی ۹۲

.

به نام خدا خالق انسان
به نام انسان خالق غم ها
به نام غم ها به وجود آورنده ی اشک ها
به نام اشک ها تسکین دهنده ی قلب ها
به نام قلب ها ایجادگر عشق
و به نام عشق زیباترین خطای انسان

.

نامت را بر دستانم می نویسم تا در وقت دعا، همیشه اولین آرزویم سعادت تو باشد…

.

تو توی دماغ منی.
.
.
بیجنبه جنبه داشته باش میخواستم بگم تو نفس منی.

.

درفراغ دوری ات آهنگ قلبم در غم است،بی صدا میخندم اما روزگارم درهم است.

.

بی بهانه تو را مرور میکنم تا خاموشیم نشان فراموشیم نباشد

.

من هنوزم از بازی کلاغ پر می ترسم! می ترسم بگویم تو، و تو آرام بگویی پر!

.

به بند دلت میاویز رخت خاطره ام را ، گردبادهای فراموشی حرمت نمی شناسند !

.

هر که به من می رسد ، بوی قفس می دهد ! جز تو که پر می دهی تا بپرانی مرا !

.

معذرت خواهی همیشه به این معنا نیست که تو اشتباه کردی و حق با یکی دیگه است. معذرت خواهی یعنی : اون رابطه بیشتر از غرورت برات ارزش داره…

.

در زنـــدگـی به هـیـچــکـس خـیانـت نـکــــردم, جــز خـــــ ـ ـودم. وفـای به تو خـیـانـت یه خــودم بــود

.

یـواشـکی دوسـتـم داشـتـه باش، آدمایِ دنـیای مــ ـن، چشـمِ دیــدنِ…..عشـ ـق رو نــ ــدارند!!!

.

اس ام اس عاشقانه دی ۹۲

.

الان ای کاش نزدیک تو بودم … تو این راه مه آلود شمالی
با این آهنگ دارم دیوونه میشم … پر از بغضم فقط جای تو خالی

.

دلم چندین سال است روزه ی عشق گرفته است ! اذان افطارش را تو بگو .

.

گاهی به آسمان نگاه کن ،
شاید کبوتری خسته به آشیانه ی دلت محتاج باشد .

.

فقط گوشه چشمی از نگاه خدا برای خوشبختی همه انسانها کافیست
این نگاه را برایت آرزو میکنم …

.

هیچ میدانی ؟
تا تو در آغـوش من گل نکنی‌
این بهار ، بهار نمی‌‌شود

.

من نالم ازجدایی اى نازنین کجایى؟
سوزم زدرد هجرت اى بهترین کجایى؟
در باغ آرزوها دیگر گلی نمانده
درحسرت گل هستم اى بهترین کجایى؟

.

سرمایه ام دوسکه محبت است، یکی مال تو…و دیگری صدقه به نیت شادی تو.

.

زیباترین گلها را برای زیبایی زندگیت و کوتاهی عمرشان را برای غمهایت آرزو مندم

.

همین که یاد ما هستی دمت گرم
همین که مرهم دردی دمت گرم
در این دنیا که مردم بی وفایند
همین که باوفا هستی دمت گرم

.

بعضی وقتا دوست دارم کنارم باشی محکم بغلم کنی. بزاری آروم اشک بریزم راحت بشم بعد آروم تو گوشم بگی دیوونه من که باهاتم.

.

عشق تنها میکربی است که از راه چشم سرایت میکند و درمانی ندارد…

.

پرسیدم: محبت را کیست لایق؟ پاسخ آمد: او که یادت میکند در هر دقایق

.

اس ام اس عاشقانه دی ۹۲

.

زندگی زنده موندن ونفس کشیدن نیست زندگی قانون باورهاست
پس باورکن بیادتم

.

وقتی میگویم دوستت ندارم،به چشم هایم نگاه نکن.!!! من هیچ وقت دروغگوی خوبی نبوده ام

.

مکانی برایت قشنگ تر از قلبم ندارم
تنگیش را به اطف خودت ببخش….

.

رابطه ها زمانی زیباتر میشود که برای یاد کردن ، هیچ دلیلی ، جز دلتنگی نباشد

.

دوست همان کهنه شرابیست که چه بیشتر بماند مستی اش بیشتر میشود

.

میخواهمت چنانکه شب خواب را / می جویمت چنانکه لب تشنه آب را / حتی اگر نباشی می آفرینمت / چنانکه التهاب بیابان سراب را

.

من بودم ، تو و یک عالمه حرف
و ترازویی که سهم تو را از شعرهایم نشان می داد!
کاش بودی و می فهمیدی وقت دلتنگی ، یک آه چقدر وزن دارد

.

تنهایی یعنی : ذهنم پر از تو و خالی از دیگران است
اما کنارم خالی از تو و پر از دیگران است !

.

برای دوست داشتنت
از من دلیل می خواهند ، نازنین … !
چشمانت را قرض می دهی !؟

.

تو رابرای خاطر برفی که آب می‌شود، برای خاطر نخستین گل
تو را که بوی بهار میدهی
تو را برای آرامشی که به من میدهی
تو را به خاطر آن قلب مهربانت
تو را برای خاطر دوست داشتن ❤دوست می‌دارم❤…

.

روزم خوش است چراکه برای تومی خوانم.شبم خوش است چراکه برای من می خوانی.روزگارم خوش نیست چراکه باهم نمی خوانیم.

.

سراغ از من نمیگیری چی شد افتادم از چشمت؟منم فانوس لبخندت,غرورت,گریه ات,خشمت
اسیرم،خسته ام ،سیرم
مرا دریاب میمیرم

.

با کسی که دوستش داری فیلم نبین ! آهنگ گوش نده ! به پیاده روی نرو ! خاطره نساز !!!
وقت نبودنش می فهمی که چی میگم…

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
اس ام اس جدید و انواع اس ام اس های روز و اس ام اس های خنده دار
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    دوست دارید چه چیزایی واسه دانلود بزارم؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 216
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 65
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 69
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 71
  • بازدید ماه : 266
  • بازدید سال : 295
  • بازدید کلی : 3,801