loading...
اس ام اس جدید_اس ام اس عاشقانه
hamid بازدید : 5 شنبه 05 بهمن 1392 نظرات (0)

من که گفتم این بهار افسردنی است / من که گفتم این پرستو مردنی است

من که گفتم ای دل بی بند و بار / عشق یعنی رنج ، یعنی انتظار

آه عجب کاری به دستم داد دل / هم شکست و هم شکستم داد دل .

***

تنها چیزی که \"بدی\" نیاز دارد تا موفق شود، سکوت و بی تفاوتی انسان های خوب است. - ادموند بورک

***

 

وفاداری لذت بخش ترین قسمت یک رابطه عاشقانه است...

چون در میابی که تا چه اندازه عاشقی...

***

هیچکس قفل بدون کلید نمیسازد

بنابراین خدا مشکلات را بدون راه حل قرار نداده

پس با مشکلات خود ، با اعتماد به نفس بالا برخورد کنید . . .

***

ای ابر ها نبارید !

من دریا را به پایش ریختم . . .

برنگشت !

من که گفتم این بهار افسردنی است / من که گفتم این پرستو مردنی است

من که گفتم ای دل بی بند و بار / عشق یعنی رنج ، یعنی انتظار

آه عجب کاری به دستم داد دل / هم شکست و هم شکستم داد دل .

***

تنها چیزی که \"بدی\" نیاز دارد تا موفق شود، سکوت و بی تفاوتی انسان های خوب است. - ادموند بورک

***


وفاداری لذت بخش ترین قسمت یک رابطه عاشقانه است...

چون در میابی که تا چه اندازه عاشقی...

***

هیچکس قفل بدون کلید نمیسازد

بنابراین خدا مشکلات را بدون راه حل قرار نداده

پس با مشکلات خود ، با اعتماد به نفس بالا برخورد کنید . . .

***

ای ابر ها نبارید !

من دریا را به پایش ریختم . . .

برنگشت !

***

از فشار زندگی نترسید

به یاد داشته باشید

فشار ، توده زغال سنگ را به الماس تبدیل میکند . . .

***

حوّایت می‌شدم

اگر سیبِ سرخی داشتی

حیف

«آدم» نیستی!!!

***

نعره ی هیچ شیری خانه ی چوبی را خراب نمیکند!

.

.

من از سکوت موریانه ها میترسم !

***

عزیزم عشق تو بن‌بست من بود...

منم تا آخر بن‌بست رفتم...

***

باز هم بگو دوستت دارم ...

اینجا نه دماغ کسی دراز می شود

نه گرگی به گله می زند

***

\"اس

 

***

هستن آدم هایی که عاشقن.

عشقشون ترکشون میکنه.

اما...

هرگز نمیگن ای کاش هیچوقت با هم آشنا نمیشدیم...

***

برای اینکه پیش قاضی نروی، پشت سر قانون راه برو.(ضرب المثل انگلیسی)

***

یادمان باشد که: او که زیر سایه دیگری راه می‌رود، خودش سایه‌ای ندارد.

***

به جهنم که نیستی... مگر مغولها یه قرن تمام حمله نکردند؟ مگر نگذشت؟ نبودن تو هم میگذره!!!!

***

یادمان باشد که: هر روز باید تمرین کرد دل کندن از زندگی را.

***

آسـمـون و مـاه نـقـره ش بـا یـه عـالـمـه سـتـاره / شـاهـدن کـه ایـن بـریـدن دیـگـه بـرگـشـتـی نـداره...

***

یادمان باشد که: زخم نیست آنچه درد می‌آورد، عفونت است.

***

ستاره در هوا می بینم امشب / زمین در زیر پا میبینم امشب

خدایا مرگ ده تا جان سپارم/ که یار خود جدا می بینم امشب

***

یادمان باشد که: در حرکت همیشه افق‌های تازه هست.

***

عـشـق “خـیـالـی” بـهـتـرازعـشـق واقـعـیـه، کـه خـیـال مـیـکـنـی”عــشــقــتــه”…

***

مردم هرگز خوشبختی خود را نمیشناسند

اما خوشبختی دیگران همیشه در جلو دیدگان آنهاست

***

قانعم!!

او قسمت من نبود!!

مال مردم بود!!

قربان دلم که مال مرد خور نیست

***

کسی که از هیچ کس خوشش نمی آید،بدبخت تر از کسی است که هیچ کس دوستش ندارد.

***

حرفای دل ما رو فقط کیبرد میفهمه

و آخرش با Backspace ختم میشه...

***

خدا روزی ده پرندگان است،اما روزی آنها را به داخل لانه نمی ریزد.

***

در حضور واژه های بی نفس...

صدای تیک تیک ساعت را گوش کن...

شاید مرهم درد ثانیه ها را پیدا کنی...

***

مشکلات فرصتهایی هستند که به شما داده شده اند تا بتوانید

جوهر وجود خود را بروز دهید و حداکثر تلاش خود را بکنید.

***

زمین گرده!

یعنی با من شروع کردی با منم تمومش میکنی!

بازم میل خودت!

برو دوراتو بزن ..!

***

راز بزرگ زندگی در شکیبایی است و نباید به خاطر یک آینده ی مبهم زمان حال را بر خود تلخ نمود.

***

من رسم دوستی ام مثل نان نیست که گرمش سر سفره دل باشد و سرد و بیاتش سهم نمکی

چه گرمای حضورت

چه سرمای نبودنت

هر دو را دوست دارم

***

سہ نفر تو قلب من جا دارن!

خدا

مادرم

پدرم

آخیش تو نیستے!!!

‏.

‏.

‏.

تو ضربان قلب منے...!

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
اس ام اس جدید و انواع اس ام اس های روز و اس ام اس های خنده دار
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    دوست دارید چه چیزایی واسه دانلود بزارم؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 216
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 81
  • آی پی دیروز : 201
  • بازدید امروز : 88
  • باردید دیروز : 221
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 311
  • بازدید ماه : 506
  • بازدید سال : 535
  • بازدید کلی : 4,041