loading...
اس ام اس جدید_اس ام اس عاشقانه
hamid بازدید : 4 جمعه 04 بهمن 1392 نظرات (0)

miss you

سری اس ام اس های دلتنگی عاشقانه

چقدر سخته دلتنگ صدایی باشی که قول دادی هیچوقت دیگه مزاحمش نشی !

 

 

 

تو چه میفهمی از روزگارم ؟ از دلتنگیم ؟
گاهی به خدا التماس میکنم خوابت را ببینم ، میفهمی فقط خوابت را ؟؟؟

 

 

 

دلتنگیم را برای تو با مداد کودکیم مینویسم که هیچ گاه دروغ نمی گوید . . .

miss you

سری اس ام اس های دلتنگی عاشقانه

چقدر سخته دلتنگ صدایی باشی که قول دادی هیچوقت دیگه مزاحمش نشی !

 

 

 

تو چه میفهمی از روزگارم ؟ از دلتنگیم ؟
گاهی به خدا التماس میکنم خوابت را ببینم ، میفهمی فقط خوابت را ؟؟؟

 

 

 

دلتنگیم را برای تو با مداد کودکیم مینویسم که هیچ گاه دروغ نمی گوید . . .

 

 

 

هرگاه دلتنگ شدم یادت ارامم کرد،و هروقت یادت کردم دلتنگ شدم…

 

 

 

چقدر دورتر از احساسم ایستاده ای! از این فاصله تو، حتی صدایم را نمی شنوی چه برسد به دلتنگی! میخواهمت ولی
دوری... خیلی خیلی دور ! نه دستم به دستانت میرسد ، نه چشمانم به نگاهت...

 

 

 

ﺩﻟﺖ ﮐﻪ ﺗﻨﮓِ ﯾﮏ ﻧﻔﺮ ﺑﺎﺷﺪ
ﺧﻮﺩِ ﺧﺪﺍ ﻫﻢ ﺑﯿﺎﯾﺪ ﺗﺎ ﺧﻮﺵ ﺑﮕﺬﺭﺩ ﻭ ﻟﺤﻈﻪ ﺍﯼ
ﻓﺮﺍﻣﻮﺵ ﮐﻨﯽ
ﻓﺎﯾﺪﻩ ﻧﺪﺍﺭﺩ...
ﺗﻮ ﺩﻟﺖ ﺗﻨﮓ ﺍﺳﺖ...
ﺩﻟﺖ ﺑﺮﺍﯼ ﻫﻤﺎﻥ ﯾﮏ ﻧﻔﺮ ﺗﻨﮓ ﺍﺳﺖ

 

 

 

وقتی تو نیستی
چقدر دل تنگ می شوم
گاهی خیلی زیاد
و این دلتنگی می بردم تا ترس
یک ترس دائمی
که نکند این دلتنگی ها همیشگی بشود

 

 

 

گفته بودی ساده و کوتاه نویسی را دوست داری
ساده میگویم
برگرد
دلتنگم

 

 

 

درطول یک سیگار...
رویای یک دیدار...
اینجا سکوت محض...
دلتنگی بسیار...
بهت و فراموشی...
فکر هم آغوشی...
خاکستر و تکرار...
در طول یک سیگار

 

 

 

این پیام تقدیم به کسے که دیدن لبخندش پایان همه ے دلتنگے هاے دنیاست...

 

 

 

دلتنگیهایم را به بند می کشم شاید روزی لایق گریبانت شوند ...

 

 

 

دلتنگى چیست؟
یادگارى از آنان که دوستشان داریم و از ما دورند.

 

 

 

یه عالم حس دلتنگی
ب سمت پنجره میره
صدایی داره انگار
سکوت رو از کوچه میگیره
دروغ نیس آره میشناسم
صدای حرکت پاتو
دارم از کوجه میگیرم
نسیم عطر موهاتو

 

 

 

دلخوری هایم ، دلتنگی هایم و تمام اشکهایم بماند برای بعد
تنها به من بگو با او چگونه میگذرد که با من نمیگذشت ؟

 

 

 

 

 

 

 

ایمان می آورم به دوستی و صداقت قاصدک! روزهاست که، صدایم را شنید…
نگاهم را خواند..
محبتم را
فهمید..
غصه هایم راگریست..
خوشی هایم را خندید..
و همه شان را رساند به دور دستهای خاکستری! این روزها، بیشتر از
همیشه، قاصدک را میخوانم! و "تو" امروز هرچه قاصدک دیدی، جز پیام دلتنگی های من چیزی از او نخواهی شنید…

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
اس ام اس جدید و انواع اس ام اس های روز و اس ام اس های خنده دار
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    دوست دارید چه چیزایی واسه دانلود بزارم؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 216
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 191
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 209
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 211
  • بازدید ماه : 406
  • بازدید سال : 435
  • بازدید کلی : 3,941