loading...
اس ام اس جدید_اس ام اس عاشقانه
hamid بازدید : 5 یکشنبه 06 بهمن 1392 نظرات (0)

اس ام اس عاشقانه و دلتنگی

.

هی فلانی!
میدانی؟
میگویند رسم زمانه چنین است!
می آیند ، می مانند ، عادتت میدهند و میروند؟
و تو تنها می مانی…
راستی رسم تو چیست؟
مثل فلانیهاست؟؟

.

خیاط میگفت:
عشق مثه یک کش میمونه
که توسط دو نفر نگه داشته شده
موقعی که از یک طرف رها میشه
طرف مقابل آسیب میبینه

.

یک غریبه می خواهم بیاید بنشیند فقط سکوت کند و من هـی حرف بزنم و بزنم و بزنم…
تا کمی کم شود این همه بار …
بعد بلند شود و برود انگار نه انگار…

.

وابسته‌ام کن
گاهی‌ حتی نبودنت هم غنیمت می‌‌شود
همیشه گفته ام
دلتنگی‌
می ارزد
… به دلگیری غروب‌های جمعه

اس ام اس عاشقانه و دلتنگی

.

هی فلانی!
میدانی؟
میگویند رسم زمانه چنین است!
می آیند ، می مانند ، عادتت میدهند و میروند؟
و تو تنها می مانی…
راستی رسم تو چیست؟
مثل فلانیهاست؟؟

.

خیاط میگفت:
عشق مثه یک کش میمونه
که توسط دو نفر نگه داشته شده
موقعی که از یک طرف رها میشه
طرف مقابل آسیب میبینه

.

یک غریبه می خواهم بیاید بنشیند فقط سکوت کند و من هـی حرف بزنم و بزنم و بزنم…
تا کمی کم شود این همه بار …
بعد بلند شود و برود انگار نه انگار…

.

وابسته‌ام کن
گاهی‌ حتی نبودنت هم غنیمت می‌‌شود
همیشه گفته ام
دلتنگی‌
می ارزد
… به دلگیری غروب‌های جمعه

.

سفری باید کردتا به عمق دل یک پیچک تنها که چرا ، این چنین سخت به خود می پیچد، شاید از راز درونش بشود کشفی کرد ، شاید اوهم دلتنگ است ؛ شاید…

.

نازنینم،به یاد داشته باش،که انسانها درکنارهم عاشقن،ودورازهم عاشقتر،
هرجاکه باشم،هرجاکه باشى،
دوستت دارم

.

کفشهایت کو؟
میخواهم آنها را بردارم تا توام مثل بی وفایان هوس رفتن نکنی

.

اس ام اس عاشقانه و دلتنگی

.

درنگاهت چیزیست،که نمیدانم چیست؟
مثل آرامش بعدازیک غم،
مثل پیداشدن یک لبخند،
مثل بوى نم بعدازباران،
درنگاهت چیزیست،که نمیدانم چیست؟
من به آن محتاجم…!!!

.

کسی چه میداند…
من…
امروز…
چندبار فرو ریختم…
چندبار دلتنگ شدم…
از دیدن کسی که…
فقط پیراهنش شبیه تو بود…

.

همه میگن خرابتم ولی من اوراقتم…

.

یادت هست که (جناق) میشکستیم و میگفتیم ، 
یادم تو را فراموش!!!
 ولی امروز تمام (استخوان هایم)!
 شکسته باز هم تو را فراموش نکردم!
 همین…!

.

بودن آنهایی که بودنشان را میخواهیم زمین را زیباترمیکند”همیشه باش”

.

بیشترین دروغی که در این دنیا گفته ام ، این کلمه است……خوبم

.

بهترینم؛ آرزویم این است: آرزویت ساکن کوچه ی بن بست نباشد هرگز…

.

من اینجا بس دلم تنگ است و هر سازی که می بینم بد آه نگ است بیا ره توشه برداریم قدم در راه بی برگشت بگذاریم ببینیم آسمان هر کجا آیا همین رنگ است

.

اس ام اس عاشقانه و دلتنگی

.

به دروغ میگویى دوستم دارى تاخوشحال شوم،
من احمق میشوم تادلگیرنشوى.

.

نرنجم که با دیگری خو کنی تو با ما چه کردی که با او کنی؟؟!!

.

غریبه بودى…
آشناشدى…
عادت شدى…
عشق شدى…
هستى شدى…
روزگارشدى…
خسته شدى…
بى وفاشدى…
دورشدى…
بیگانه شدى…
امافراموش نشدى…

.

یکی بود یکی نبود هرکی بود غریبه بود از دلم خبر نداشت که تو رو از دلم ربود هرکی بود هرچی که داشت قد من عاشق نبود واسه چشمای سیات بخدا لایغ نبود….. (محسن یگانه)

.

باران برای کسی تکراری نمیشودهروقت بیایددوست داشتنی است وتوهمان بارانی.

.

سفری باید کرد تا به عمق دل یک پیچک تنها که چرا ، این چنین سخت به خود می پیچد ، شاید از راز درونش بشود کشفی کرد، شاید اوهم دلتنگ است؛
شاید…

.

خواستم یک یاس تقدیمت کنم!
بانگاه لاله ترسیمت کنم!
ازشقایق های قلبم شاخه ای؛
ازصمیم قلب تقدیمت کنم!

.

چه خوش خیال بودم…
که همیشه فکر میکردم درقلب تو محکومم به حبس ابد..!!
یکباره جا خوردم…
وقتى زندانبان بر سرم فریاد زد…
(هى تو)…!
آزادى…!
وصداى گام هاى غریبه اى که به سلول من می آمد…!

.

سلامى به خوش بویى یاسها،به یک رنگى ناب احساسها
سلامى به گل واژه دوستى،من ازکوچه یاسمن آمدم،
به میهمانى نسترن آمدم،ازاین لحظه مهمان قلب منى
وبامن ازاین پس نفس میزنى.

.

زمان ، ساز سفر میزند…
بی هیچ پاداشی حراج محبت کنیم که همه ما خاطره ایم…

.

از پاسخ من معلمان آشفتند هر چه از حنجره شان در آمد گفتند اما بخدا هنوز هم معتقدم از جاذبه تو سیب ها می افتند

.

قرارمان فصل انگور…
شراب که شدم بیا…
تو جام بیار…
من جان…
جام را خالی از جان کن،هراسی نیست.فقط تو خوش باش.همین مرا کافیست!

.

اس ام اس عاشقانه و دلتنگی

.

دور از نفس هایت… دق میکنم..! برایم بادکنکی باد کن.

.

جنگ میان من وتوخیلى وقت پیش بایدبه پایان میرسید،اگرچشمانت آتش بیارمعرکه نمیشدند.

.

مــــرا از بـنــد آویــــزان کـنـیــد !
ســــر و تـــه ….!
شــایـد فـکــــرش از ســرم بـیـفـتـــد … !!!

.

خوبه دیگه ! راحت توی خونه نشستی . . . . ولی من الان توتعمیرگاهم

میدونی چرا ؟
.
.
چون خرابتم

.

خـــــدایا میـــوه ی کــــدام درخـتـتــــــ را گــــاز بــــزنم کـــه از زمیـــن رانــده شـــوم؟

.

اگه گفتی دوستت دارم چند حرفه ؟
دیدی اشتباه کردی !
دوستت دارم حرف نیست یه زندگیه ،
اما زندگی دو حرف بیشتر نیست :
تو !

.

می نویسم باران !
می نویسم سرما !
می نویسم غم و اندوه و نفس !
می نویسم احساس ،
تا بدانی دل من بی تو گلم میمیرد و بدان دل سرد است و کمی بارانی ، غم سراسر دل من پر کرده ، کاش اینجا بودی

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
اس ام اس جدید و انواع اس ام اس های روز و اس ام اس های خنده دار
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    دوست دارید چه چیزایی واسه دانلود بزارم؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 216
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 73
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 77
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 79
  • بازدید ماه : 274
  • بازدید سال : 303
  • بازدید کلی : 3,809