loading...
اس ام اس جدید_اس ام اس عاشقانه
hamid بازدید : 4 یکشنبه 06 بهمن 1392 نظرات (0)

 

اس ام اس عاشقانه جدید

.

دلم برای کسی تنگ است.
.میدانم روزی او را خواهم دید
کسی که من همیشه دلم برایش تنگ می‌شودتا ببینمش

.

اگه چشمات تر شد، اگه دلت تنگ شد، اگه دیگه نبود کسی، امیدوهم نفسی، بدون که هست اینجا کسی، که تو واسش همه کسی…

.

در زندگی دو چیز را دوست دارم یکی گل ویکی تو گل را برای تو وتو را برای همیشه

.

بی دل و خسته در این شهرم و دلداری نیست
غم دل با که توان گفت که دلداری نیست
رو مداوای خود کن ای دل از جای دگر
کندر این شهر طبیب دل بیماری نیست . . .

.

شخصیت منو با برخوردم اشتباه نگیر.
شخصیت من چیزیه که من هستم،
اما برخورد من بستگی داره به اینکه ” تو ” کی باشی…

.

عشق یعنی هر وقت یادش میفتی بی اختیار با یک لبخند خودتو تابلو کنی ….!

اس ام اس عاشقانه جدید

.

دلم برای کسی تنگ است.
.میدانم روزی او را خواهم دید
کسی که من همیشه دلم برایش تنگ می‌شودتا ببینمش

.

اگه چشمات تر شد، اگه دلت تنگ شد، اگه دیگه نبود کسی، امیدوهم نفسی، بدون که هست اینجا کسی، که تو واسش همه کسی…

.

در زندگی دو چیز را دوست دارم یکی گل ویکی تو گل را برای تو وتو را برای همیشه

.

بی دل و خسته در این شهرم و دلداری نیست
غم دل با که توان گفت که دلداری نیست
رو مداوای خود کن ای دل از جای دگر
کندر این شهر طبیب دل بیماری نیست . . .

.

شخصیت منو با برخوردم اشتباه نگیر.
شخصیت من چیزیه که من هستم،
اما برخورد من بستگی داره به اینکه ” تو ” کی باشی…

.

عشق یعنی هر وقت یادش میفتی بی اختیار با یک لبخند خودتو تابلو کنی ….!

.

اس ام اس عاشقانه جدید

.

بالاتر از عشق عادت است،هیچگاه کسی را که به تو عادت کرده است رها مکن…!

.

فصل حقیقی عشق لحظه ای است که دریابیم که تنها ماییم که عاشقیم.و کس دیگری چون ما عاشق نبوده است.و هیچ کس دیگرنیزچون ما عاشق نخواهدبود.

.

دوباره فال حافط و دوباره توی فالمی ، همیشه در خیالتم اگرچه بی خیالمی

.

ای کاش میدانستم بعد از مرگم اولین اشک از چشمان چه کسی جاری میشود و آخرین سیاه پوش که مرا به فراموشی میسپارد چه کسی خواهد بود .

.

اگه به اونی که میخوای نمیرسی،
پس آهسته تر برو تا اونی که تو رو میخواد بهت برسه!

.

آنکه خاطرت را میخواهد حتما نفسی میخواهد نفسم باش که خاطرت را خیلی میخواهم

.

چقدر خوبه وقتی با عشقت قهر میکنی و بر خلاف میلت میگی : دیگه دوست ندارم نمیخوامت …. این جمله رو بشنوی :
غلط کردی چه بخوای چه نخوای مال منی … !!!

.

شعله ی محبت را مبادا خاموش کنی
دوری عادتت بشه ما را فراموش کنی

.

ویکتور هوگو میگه:اگه همه اون چیزای که تو سرمه بگم ۱۰ کتابه اما اون چیزی که تو دلمه بگم دو کلمه هست:دوستت دارم

.

شکسپیر میگه: کسی رو که دوسش داری چند بار یه وقت بهش یادآوری کن تا بفهمد قلبی برایش میتپد.
گلم این یک یادآوریست.

.

اس ام اس عاشقانه جدید

.

عقل گفت که دشوار تر از مردن چیست؟ عشق فرمود فراق از همه دشوارتر است

.

برایم‎ در‎ ردیف‎ کسانی‎ هستی‎ که‎ به‎ قول‎ نیما؛ “یادت‎ روشنم‎ میدارد‎”‎

.

انسان شبیه آن میشود که به آن مینگرد یقین دارم تمام عمر به ماه نگریسته ای

.

گاهی وقتا زندگی تمام حواسش رو جمع می کنه تا ببینه تو چه دوست داری تا درست همون رو ازت بگیره. کاش نفهمه چه قدر دوستت دارم.

.

ماندن پای کسی که دوستش داری قشنگ ترین اسارت است. پس همیشه اسیرت می مانم.

.

من نخل شدم، قرار شد خم نشوم * 
جز با تو و خنده هات همدم نشوم * 

یک سیب دگر بچین و حوایی کن * 

نامردم اگر دوباره آدم نشوم

.

عروسک جنگل سبز، عزیزک بارون و باد، این دل دیوونه من، خاطرتو خیلی می خواد

.

اس ام اس عاشقانه جدید

.

مهربون اجازه هست بشم فدات؟
اجازه هست تو شعر من اثر بذاره خنده هات؟
شب که میاد یواش یواش، با چشمک ستاره هاش، اجازه هست از آسمون ستاره کش برم برات.

.

اگرخوشبختی یک شکوفه بهاریست من باغی پر از شکوفه برایت آرزو میکنم، اگر امید یک قطره است من دریا برایت آرزو میکنم

.

نازنینم به یاد داشته باش که انسانها در کنار هم عاشقن و دور از هم عاشق تر، هر جا که باشم، هر جا که باشی دوستت دارم…

.

میدوزم، شادى رابه غم، زیادى رابه کم، درخت را به ریشه، گاهى را به همیشه، ستاره را به آسمان، زمین را به کهکشان، کهنه را به نو، و خودم را به تو.

.

به ستاره ها خواهم گفت تا آن زمان که سحرمی دمد بر جاده های شبت بتابند تا مسیر آرزوهایت بی نور نماند.

.

من اسیر واژه محبتم خالی از بغض دل وحسادتم عاشق دست های با رفاقتم زندگی اینجوری داده عادتم.

.

روزی چشم مست تو پر از ناز می شود
گره زکار دلم باز می شود
ساز غم کلام تو شیوا و دلپذیر
در خلوت شبانه من پر از ساز می شود
.
.
.
ومن منتظر آن روزم…

.

به بلبل گفتند: چرا به سر چشمه امده ای؟ تشنه ای یا به شکاری امده ای؟ گفت: نه تشنه ام نه به شکار امده ام، عاشقم به دنبال یار امده ام.

.

گاهی وقتا بخاطر عذاب وجدانی که از یه نفر(معشوق)داری بایدگذشت جون هنوز فاصله ها،و سایه ها کم رنک نشده….

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
اس ام اس جدید و انواع اس ام اس های روز و اس ام اس های خنده دار
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    دوست دارید چه چیزایی واسه دانلود بزارم؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 216
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 178
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 192
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 194
  • بازدید ماه : 389
  • بازدید سال : 418
  • بازدید کلی : 3,924