loading...
اس ام اس جدید_اس ام اس عاشقانه
hamid بازدید : 2 جمعه 04 بهمن 1392 نظرات (0)

دلنوشته های عاشقانه و احساسی

خواب و خوراکم
روح و جسمم،
بودن و نبودنم را...!
ساده تر بگویم!
تمام "زندگیم" را از من گرفته ای!
"زندگیم"؟
زندگیم را پس نمیدهی؟!!

 

 

 

به جزحضورتو، هیچ چیزاین جهان بیکرانه راجدی نگرفتم...
حتی عشق را ...
"زنده یادحسین پناهی"

 

 

 

معجزه نگاه توست
هر بار که نگاهت به سمت من
می افتــــــــد
بار دیگر مومن میشوم
به دین تو . . .

دلنوشته های عاشقانه و احساسی

خواب و خوراکم
روح و جسمم،
بودن و نبودنم را...!
ساده تر بگویم!
تمام "زندگیم" را از من گرفته ای!
"زندگیم"؟
زندگیم را پس نمیدهی؟!!

 

 

 

به جزحضورتو، هیچ چیزاین جهان بیکرانه راجدی نگرفتم...
حتی عشق را ...
"زنده یادحسین پناهی"

 

 

 

معجزه نگاه توست
هر بار که نگاهت به سمت من
می افتــــــــد
بار دیگر مومن میشوم
به دین تو . . .

 

 

 

آسمان می بارد گل میمیرد . تو نه گل باش نه آسمان . زمین باش ، تا آسمان برای تو بگرید و
گل برای تو بمیرد ...

 

 

 

برگردو همه را غافلگیر کن من با خدا هم شرط بسته ام ....

 

 

 

در خاطری که تو هستی دیگران محکومند به فراموشی . . .
این را به همه بگو . . .

 

 

 

زندگی آنقدر ابدی نیست که بتوان مهربان بودن رابه فردا انداخت!
(دوستت دارم) شاید فردا فرصتی برای گفتنش نباشد‎!

 

 

 

بی تو هم می شود
زندگی کرد
قدم زد، چای خورد، فیلم دید، سفر رفت ...
فقط بی تو نمی شود به خواب رفت !

 

 

 

چشــــم‌هــــايــت
منـــجنيــــق دارد خــــانم
"آدم" را پــــرت مـــي‌‌کنـــد
وســــطِ عــالـــمِ خيــــال
مــــن کـــه جـــاي خـــود …!!

 

 

 

به سلامتی اون چشمایی که چشم های منو رو همه چشم ها بست ...

 

 

 

میدونی عشق یعنی چی؟
یعنی بعد این همه وقت که واسش می میری نتونی بگی رنگ چشماش دقیق چه رنگیه چون قدرت نگاه به چشماشو نداری...

 

 

 

در کوچه های دلم ” مشکوک ” قدم نزن !
اینجا جز ” خودت ” هیچکس نیست . . . !

 

 

 

چشــــمانم بــه عقـــربه هــای ســـــاعت اسـت ...

ثــــــانیه شــمار ســـاعت هر لـــحظه نبـــودنت را فریــــــاد میـــــــزند ...

گـــــــذر زمــــان نبودنت را گــــــوش زد میکند ...

تلــــــــخ تحــــــمل لحظـــــاتی کـــه بـــه عـــــــطر تنـــــــت اغـــــــشته نیس ...

 

 

 

قلبم با وجود
"تو"
منظم است و آرام
بروی سینه ات سر میگذارم و
تپش های قلبم را با ضربان قلبت منظم میکنم!

 

 

 

وقتی تند تند غر میزنم و تو سکوت می کنی .
بعد سرمو میارم بالاو تو فقط نگام می کنی و
می گی : ای جونم قیافشو ؛ بعد هر دو میخندیم . . .
همون لحظه ست که تو دلم می گم
خدایا: هیچوقت ازم نگیرش . . .

 

 

 

” ماه همیشه پشت ابر نمیماند ”
گاهی پشت پلکهای تو
روی شانه من بخواب میرود . . .

 

 

 

مراقب من باش !
از من فقط تو مانده‌ای . . .

 

 

 

من به اندازه چشمان تو غمگین ماندم و به اندازه هر برق نگاهت نگران، تو به اندازه تنهایی من شادبمان.

 

 

 

لب های تو یک ارتش سرخه
به سمت قلبم حمله ور میشه
سرباز زخمی وجود من
موجی تر و دیوونه تر میشه

 

 

 

افتخار میکنم ک حسودم !
چیزی ک مال منه کسی حق نداره حتی بهش نگاه کنه . . . !

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
اس ام اس جدید و انواع اس ام اس های روز و اس ام اس های خنده دار
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    دوست دارید چه چیزایی واسه دانلود بزارم؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 216
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 51
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 55
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 57
  • بازدید ماه : 252
  • بازدید سال : 281
  • بازدید کلی : 3,787