loading...
اس ام اس جدید_اس ام اس عاشقانه
hamid بازدید : 4 یکشنبه 06 بهمن 1392 نظرات (0)

 

اس ام اس عاشقانه جدید

.

شب همه بی تو کار من شکوه به ماه کردنست…/روز ستاره تا سحر تیره به آه کردنست…/متن خبر که یک قلم بی تو سیاه شد جهان…/حاشیه رفتنم دگر نامه سیاه کردنست…(شهریار)

.

دلم را جز تو کس دلبر نباشد*به خبر شور توأم در سر نباشد، دل من تو عمدأ میکنی تنک*که تا جای کس دیکر نباشد،(بابا طاهر)

.

سه گام برای رسیدن به شادی وجود داره
۱- تو ۲- من ۳- قلبامون….و بعد ابدیت

.

گاهی نباید ناز کشید؛ انتظار کشید؛ آه کشید؛ درد کشید؛ فریاد کشید … تنها باید دست کشید و رفت…

.

از راه وفا گاه ز ما یاد توان کرد / گاهی به نگاهی دل ما شاد توان کرد
صید دل ما لایق تیر تو اگر نیست / از بهر خدا آخرش آزاد توان کرد

.

آتش گرفتن ای غم و افروختم بس است
یک دم رها نمی‌کنی ام سوختم بس است
سنگین شدم ز درد و چو سنگی به در خویش
خون را چو لعل در جگر اندوختم بس است

اس ام اس عاشقانه جدید

.

شب همه بی تو کار من شکوه به ماه کردنست…/روز ستاره تا سحر تیره به آه کردنست…/متن خبر که یک قلم بی تو سیاه شد جهان…/حاشیه رفتنم دگر نامه سیاه کردنست…(شهریار)

.

دلم را جز تو کس دلبر نباشد*به خبر شور توأم در سر نباشد، دل من تو عمدأ میکنی تنک*که تا جای کس دیکر نباشد،(بابا طاهر)

.

سه گام برای رسیدن به شادی وجود داره
۱- تو ۲- من ۳- قلبامون….و بعد ابدیت

.

گاهی نباید ناز کشید؛ انتظار کشید؛ آه کشید؛ درد کشید؛ فریاد کشید … تنها باید دست کشید و رفت…

.

از راه وفا گاه ز ما یاد توان کرد / گاهی به نگاهی دل ما شاد توان کرد
صید دل ما لایق تیر تو اگر نیست / از بهر خدا آخرش آزاد توان کرد

.

آتش گرفتن ای غم و افروختم بس است
یک دم رها نمی‌کنی ام سوختم بس است
سنگین شدم ز درد و چو سنگی به در خویش
خون را چو لعل در جگر اندوختم بس است

.

اس ام اس عاشقانه جدید

.

عشق نشان ابدیت است:تمامی مرزهای زمان رادر می نوردد.سراسر یادمان یک آغاز را پاک.تمامی ترس یک پایان را محومی سازد.

.

پروانه نمی میرد تاگل به بغل دارد.این سینه نمی میرد تا عشق تورادارد.

.

به غم کسی اسیرم که ز من خبر ندارد عجب از محبت من که در او اثر ندارد غلط است هر که گوید دل به دل راه دارد دل من ز غصه خون شد دل تو خبر ندارد

.

تا ابد یاد عزیزان زدل و جان نرود/جان اگر رفت ولی خاطر خوبان نرود.

.

رو برگ یک گلابی @ با یک مداد آبی @ هزار دفعه نوشتم @ دوست دارم حسابی

.

تو که ۱ گوشه ی چشمت غم عالم ببرد حیف باشد که تو باشی و مرا غم ببرد

.

هربار که کودکانه دست کسی را می گرفتم ، گم میشدم ، حالا آنقدر که در من هراس گرفتن دستی است ، اضطراب گم شدن نیست !

.

اگه یه پروانه روی لبات نشست فراریش نده چون من ادرس لطیفترین غنچه دنیا را بهش دادم و گفتم از طرف من بوسش کن

.

میدانم که راه خانه هایمان از شمال آسمان، تا جنوب زمین ادامه دارد، اما وقتى من تو را دوست دارم، دیگر چه فرقى میکند، تواهل حوالى آسمان باشى، یا حدود رویاهاى من.

.

مرا به ذهنت نه! به دلت بسپار… من از گم شدن در جاهاى شلوغ میترسم.

.

اس ام اس عاشقانه جدید

.

در لحظه لحظه آشنایی آنچه میان دوستان خواهد ماند سرمستی ایام دلدادگیست، خاطرت در خاطرم ماندنیست…

.

اگه دونفرلب پرتگاهی باشن کدومشون رانجات میدی اونی که دوستش داری یا اونی که دوست داره؟”

.

این است سرنوشتم، این سخن را من امروز نه گفتم، نه نوشتم،‎.حقیقت نه به رنگ است، نه به بو، نه به های است و نه هو، نه به جام است و سبو، به تو سر بسته در پرده بگویم تو خود، نقطه عشقی، تو خود باغ بهشتی.

.

فکرمیکنى آیا میشوى فراموشم؟
حرف هاى زیبایت مانده است درگوشم
این سکوت معنایش،معنى رضایت نیست
حرف هابه لب دارم گرچه سرد وخاموشم.

.

تو هم این روزها این شایعه را باور کرده ای که من بی تو میمیرم!!!
عادت ما آدمهاست…

.

جا براى من گنجشک زیاد است ولى، به درختان خیابان تو عادت دارم، عادتم داده خیال تو که یادم باشد، یاد من هم نکنى باز به یادت باشم.

.

حلقه ی دستانت که بر کمرم میزنی ، زیباترین اسارت زندگی من است !

.

من تا همیشه می توانم تو را از میان تمام مردم دنیا تشخیص دهم !
به شرط آنکه چشمانت را نبندی !

.

براى پریدن لازم نیست پرنده باشم، همین که بخندى بال درمیاورم.

.

ازتمام دنیا، یک صبح سرد، یک چاى داغ، ویک صبح بخیرتو، برایم کافى است…

.

اس ام اس عاشقانه جدید

.

چه فرقى داره، شهرما خانه ى ما باشد یا نباشد وقتی تو نه در شهر ما هستی نه در خانه ما

.

بی تو شکوفه میکنم تو فصلی از نیاز و غم …
کنار رد پای تو ویرونیمو حس میکنم…

.

همه چیز را میتوان حاشا کرد، جزعطر آنکه دوستش دارى…

.

حلقه ى دستانت که برکمرم میزنى، زیباترین اسارت زندگى من است…

.

عشق توتعطیلی نداره؟به فکرخودت نیستی فکری به حال خستگی مابکن.ماهرروز تادیروقت خرابتیم.

.

جاده های زندگی را خدا هموار می کند
کار ما فقط برداشتن سنگ ریزه هاست . . .

.

گاهی میتوان برای یک عزیز
چند سطر سکوت به یادگار گذاشت
تا او در خلوت خود
هر آن طور که خواست
آن را معنا کند……

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
اس ام اس جدید و انواع اس ام اس های روز و اس ام اس های خنده دار
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    دوست دارید چه چیزایی واسه دانلود بزارم؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 216
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 129
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 134
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 136
  • بازدید ماه : 331
  • بازدید سال : 360
  • بازدید کلی : 3,866