loading...
اس ام اس جدید_اس ام اس عاشقانه
hamid بازدید : 5 جمعه 04 بهمن 1392 نظرات (0)

پیامک عاشقانه و دلبری جدید

پرواز را دوست دارم
وقتے
از ارتفاعات لبانت
به عمق آغوشت سقوط میکنم
چه سقوط دلنشینے
راستے میدانستے
پرواز را تو یادم دادے

 

 

 

بودنت کوتاه ترین وجود در دنیای کوچکم بود . . .
اما سکوتت بلند ترین غریبانه ی دوست داشتنت . . .
شکستنم تمام حرف هایم را به نیش میکشد . . .

 

 

 

عزیزترین آدمهای دنیا مثل قطعات پازل میموننداگه نباشند نه جاشون پر میشه نه چیزی میتونه جاشونوبگیره ... مثل ...

پیامک عاشقانه و دلبری جدید

پرواز را دوست دارم
وقتے
از ارتفاعات لبانت
به عمق آغوشت سقوط میکنم
چه سقوط دلنشینے
راستے میدانستے
پرواز را تو یادم دادے

 

 

 

بودنت کوتاه ترین وجود در دنیای کوچکم بود . . .
اما سکوتت بلند ترین غریبانه ی دوست داشتنت . . .
شکستنم تمام حرف هایم را به نیش میکشد . . .

 

 

 

عزیزترین آدمهای دنیا مثل قطعات پازل میموننداگه نباشند نه جاشون پر میشه نه چیزی میتونه جاشونوبگیره ... مثل ...

 

 

 

چشمان تو
آیه هایی آسمانی اند
که پیامبری سر به هوا
سالهاست گمشان کرده است ...

 

 

 

سر به هوا نیستم اما چشم به آسمان دارم
حال عجیبی ست دیدن همان آسمان که "شاید" تو دقایقی پیش به آن نگاه کرده ای!!!

 

 

 

هرچه لباس می پوشم
افاقه نمی کند ...
نبودنت کنارم
زمستان سختی است ...

 

 

 

شاید بگذرم از تو اما حساب لبهایت از تمام توجداست ... الکی ست مگر؟ من ازآن لبها "دوستت دارم" شنیده ام ...

 

 

 

بیا هر دو باشیم ... تا نقض کنیم برای همیشه ... یکی بود و یکی نبود قصه ها را ...

 

 

 

اگه خواستی غم هاتو تو ی خرابه چال کنی!
لازم نیس دنبال خرابه بگردی
من خودم خرابتم

 

 

 

نباشی ...
دلم که هیچ ...
دنیا هم تنگ میشود ...

 

 

 

چشم ها را شستم جور دیگر دیدم
بازهم فرقی نداشت
توهمان بودی که باید دوست داشت

 

 

 

اى دوست!
تو همان شقایق معروف شعر خوب سهرابى!
تا تو هستى زندگى باید کرد...

 

 

 

اخم ها و غیرت های بیش از حد تو بالا ترین لذت دنیاست ای بهانه ی تمام لوس شدن های من!!
"دوستت دارم"

 

 

 

دوست دارم مثل خواب باشم برایت ، که دستانت را بگیرم
و تو را به سرزمین رویاهایت ببرم

 

 

 

بیا با پنجه راه برویم...
روی تن این دنیا...
بگذار خواب بماند...
نفهمد از قانونش گریخته ایم و،
دل باخته ایم...!

 

 

 

دستهای شفا بخشت را به من بده
شاید باز هم فرصتی باشد
برای
بوییدن عشق

 

 

 

خیلی سخته بخاطر کسی که دوسش داری ...

همه چیز رو از سر راهت خط بزنی!!!

بعد بفهمی خودت تو لیستی بودی که ...

اون بخاطر یکی دیگه خطت زده!

 

 

 

صحبت از فاصله نیست
صحبت از مهر و وفاست
شاید این فاصله ها
محک عاطفه هاست

 

 

 

فقط باش...

همین که هستی کافیست..!!

دور از من...!!

بدون من...!!

چه فرقی میکند؟؟؟

گل میخری!!

خوب است، برای من نیست؟؟، نباشد!!!

همین که لباسمان زیر یک آفتاب خشک میشود، همین که آسمانمان یکیست کافیست...

 

 

 

آرزو کن با من
که اگر خواست زمستان برود
گرمی  دست تو اما باشد
آرزو کن با من
ما ی ما من نشود
سایه ات از سر  تنهایی من کم نشود...

 

 

 

من بودم
تو
و یک عالمه حرف...
و ترازویی که سهم تو را از شعرهایم نشان می داد!!!
کاش بودی و
می فهمیدی
وقت دلتنگی
یک آه
چقدر وزن دارد...

 

 

 

یکی باید باشد که ادم را صدا زند..........!
به نام کوچکش صدا کند......!
یک جوری که حال ادم را خوب کند...!
یک جوری که هیچکس دیگر بلد نباشد..!
یکی باید ادم را بلد باشد...!

 

 

 

چترها را باید بست ...

زیر باران باید رفت ...

فکر را ... خاطره را ...

زیر باران باید برد ...

با همه مردم شهر زیر باران باید رفت ...

دوست را زیر باران باید دید ...

عشق را زیر باران باید جست ...

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
اس ام اس جدید و انواع اس ام اس های روز و اس ام اس های خنده دار
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    دوست دارید چه چیزایی واسه دانلود بزارم؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 216
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 172
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 185
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 187
  • بازدید ماه : 382
  • بازدید سال : 411
  • بازدید کلی : 3,917